به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در مراسم سوم دو شهید گمنام که در حسینیه تیپ میرزا کوچ خان مریدان برگزار شد گفت :شهدا کسانی بودند که فرصت حضور در کربلا را نداشتند اما با حضور در کربلایی دیگر خواستند تا حرمت و قداست خواهر پیشوایشان امام حسین (ع) را به جهانیان ثابت کنند.



 



وی بابیان اینکه همه ی شهدا با بصیرت و ولایتمداری پای آرمان های انقلاب ایستادند افزود : مجاهدت شهدا به تأسی از سالار شهیدان عاشقانه است و شهادت عاشقانه تکمیل زندگی عارفانه شهدا بود.



 



امام جمعه کومله اظهار کرد : وضعیت امروز جامعه سبب دلخوری شهدا است چراکه شهدا گران ترین و باارزش ترین مطاع خود را دادند تا جامعه بر سر آرمان های خود بماند.



 



سلیمانی با اشاره به تک روی برخی خواص و ایراد سخنرانی های هیجانی عنوان کرد : خواص جامعه در برابر رهبر معظم انقلاب،  نقاره مستقل سر ندهند چراکه دشمن به گوش ایستاده است، آرمان های نظام آبروی شهداست.



 



وی تأکید کرد : باید مراقب سخنانمان باشیم و حرفی نزنیم که دشمن جسورتر و تصمیماتش علیه ما موفقیت آمیزتر گردد.



 



امام جمعه کومله همچنین با اشاره به فرمایش امام علی(ع) که فرمودند دو طایفه علمای خائن با علمشان و نادانان با عملشان کمر امام علی (ع) را شکستند عنوان کرد : به ساده لوحان نظام هشدار می دهم و تأکیددارم که کاری نکنید دشمن جری گردد.



 



 
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان