به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، ظهر امروز حجت الاسلام مهدی بازدار در مراسم هفتمین روز تدفین شهدای گمنام در حسینیه تیپ میرزاکوچک خان مریدان گفت : الگوی شهدا مسیر حرکت سیدالشهدا است و بازماندگان نیز وظیفه داریم در همان مسیر گام برداریم.



 



وی با طرح این سؤال که تا چه زمانی باید بگوییم شهدا شرمنده ایم؟ افزود : شهدای مدافع حرم ثابت کردند که شرمنده نیستند و تا پای جان برای دفاع از ارزش ها جان فشانی می کنند.



 



رییس اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود بابیان اینکه همگان همه چیز را مدیون شهدا هستیم اظهار کرد : برای اینکه افراد شرمنده شهدا نباشند باید الگوی مناسب پیدا و روش آنان را در پیش بگیرند و شهدا این گونه بودند.



 



بازدار با اشاره به اطاعت محض شهدا از ولایت عنوان کرد : نقش خواص در ارتباط مردم با ولایت بسیار مهم است، سخن گفتن خواص مقابل فرمایش ولایت بدعت است و این کار موجب رخنه در بین مردم نیز می شود.



 



وی گفت : احیای سنت پیامبر و جلوگیری از بدعت از انگیزه های قیام کربلا بود که شهدا نیز در مسیر همان انگیزه های حسینی که برای اسلام بود گام برداشتند.



 



رییس اوقاف لنگرود اضافه کرد : برخی دغدغه ولایتشان تا زمانی است که دارای مسئولیت هستند وقتی صندلی از آن ها گرفته شود زیر تمام حرف هایشان می زنند.



 



به گزارش لنگرخبر، دو شهید گمنام عملیات های دفاع مقدس نوزده اردیبهشت در تیپ تکاور میرزا کوچک خان مریدان لنگرود تدفین شد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان