به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مسابقات وزنه برداری قهرمانی آموزشگاه های گیلان عصر شنبه با معرفی تیمها و نفرات برتر در رشت پایان یافت .

 در این دوره از رقابت ها ، بیش از 40 دانش آموز مقطع متوسطه اول و دوم در قالب 10 تیم از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان حضور داشتند که در رشته وزنه برداری با هم به رقابت پرداختند .




در پایان این رقابت ها که در سالن اختصاصی وزنه برداری مرحوم محمود نامجو مجموعه ورزشی یادگارامام رشت برگزار شد ، تیم ناحیه دو رشت با کسب بیشترین امتیاز عنوان قهرمانی آموزشگاه های مقطع متوسطه اول گیلان را به خود اختصاص داد .


همچنین تیم وزنه برداری منتخب مقطع متوسطه اول ناحیه یک رشت در مکان دوم قرار گرفت و تیم وزنه برداری منتخب لنگرود عنوان سوم مسابقات مقطع متوسطه اول را تصاحب کرد .




در پایان رقابت های وزنه برداری مقطع متوسطه دوم نیز ، تیم لنگرود مقام قهرمانی را کسب کرد ، ناحیه دو رشت عنوان دوم را به خود اختصاص داد و تیم ناحیه یک رشت مقام سوم رقابت های وزنه برداری مقطع متوسطه دوم گیلان را کسب کرد .


در پایان از سوی مسئولان برگزاری رقابت های وزنه برداری قهرمانی آموزشگاه های استان گیلان ، به تیم های برتر جام و لوح قهرمانی و همچنین به نفرات برتر این رقابت ها نیز لوح و مدال قهرمانی اهداء شد .
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان