به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، فرماندار شهرستان لنگرود در جلسه ای که به مناسبت تجلیل از روابط عمومی های ادارات شهرستان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: خوشرویی با مردم، شنیدن سخنان و رعایت احوال مردم از جمله عباراتی است که در تمامی تمدن ها و مجامع مورد توجه است.



 



وی با اشاره به اینکه "ایوی لی" با صدور بیانیه ای در خصوص رشد صنعتی اروپا و اعتصابات به عنوان پدر روابط عمومی دنیا لقب گرفت افزود : مسئول روابط عمومی باید واقع نگر باشد چرا که واقع نگری، اعتماد افراد جامعه را به دنبال و به دور از افراطی گری و تفریط ، مشی اعتدال را در نوع نگاه به حوادث واتفاقات پیرامونی داشته باشد و واقعیت نگار باشد.



 



 



 



وی  ادامه داد: مسئولین روابط عمومی باید به آرا و نظرات افراد و گروه هایی که از خدمت اداره مربوطه برخوردانند، توجه و مورد سنجش و ارزیابی قرار دهند.



 



جوادپور با بیان اینکه روابط عمومی ها باید اطلاعات واقعی از تشکیلات خود را به مخاطبان منتقل کنند، اذعان کرد: کار روابط عمومی، حسن تفاهم و اطلاع رسانی و اطلاع گیری از بستر رفاقت، هم افزایی، همفکری، همراهی و صداقت است.



 



فرماندار لنگرود با اشاره به اینکه ایجاد حُسن تفاهم با اجبار، استبداد و روش استکباری امکان پذیر نیست، تاکید کرد: در کنار مردم بودن، شنیدن صدای مردم، همراهی و همفکری حسن تفاهم را به دنبال دارد.



 



گفتنی است، در این جلسه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، بیش از 50 روابط عمومی ادارات شهرستان با اهدا لوح و جوایزی تقدیر به عمل آمد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان