به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، عمران علیزاده در گفتگو با کاسپین در رشت در خصوص ارتباط فائزه هاشمی با رهبران بهائیت و سودجویی سازمان های بین المللی با زیر سوال بردن مسئله حقوق بشر و همچنین سوء استفاده رسانه های خارجی از این موضوع اظهار کرد: در کشور ما بستگان رده بالای مسوولین نظام مسوولیت بیشتری نسبت به بقیه مردم دارند.



 



وی با بیان اینکه آنها در جامعه به افرادی مرتبط هستند که از قدیم نماد انقلابی گری بوده اند، گفت: هر گونه واکنش منفی آنها که خلاف منافع نظام باشد در ابتدا به ضرر خود آن مسوولین تمام می شود و ثانیا به ضرر منافع ملی کشور تمام خواهد شد.



 



استاد جغرافیای سیاسی دانشگاه آزاد رشت با بیان اینکه در بروز رفتار ها باید سنجیده تر عمل کرد، خاطرنشان نمود: رفتاری که فائزه هاشمی نشان دادند مجموعه از اعمالی است که عده ای در داخل ایران برخی از مصالح خاص انقلابی گری را در حال ضربه وارد کردن هستند.



 



مسئول خانه نخبگان بسیج استان گیلان با بیان اینکه قضاوتی بر بروز این رفتار مبنی بر عمدی یا سهوی بودن ان نیست، افزود: خروجی این کار خانم هاشمی این است که آیتم های انقلابی گری و معیار ها و اصول اولیه انقلاب را زیر سوال می برد.



 



علیزاده با اشاره بر اینکه همه می دانیم نظر مسوولین و علما در خصوص فرقه ضاله بهاییت چگونه است، گفت: ممکن است در مسئله ای علما اختلاف نظر داشته باشند که در اینگونه از موارد ممکن است افرادی ادعا کنند که گوششان به فرمان مرجع تقلیدشان است اما در مورد فرقه ضاله بهائیت تمام علمای شیعه متفق القول هستند.



 



استاد دانشگاه آزاد رشت با تاکید بر اینکه شکستن این مسئله بسیار حائز اهمت است، گفت: امریکایی ها به دنبال بحث برجام و اجرایی کردن برجام های ۲ و ۳ به شدت دنبال این هستند که از مسئله حقوق بشر بر ایران فشار وارد کنند.



 



وی با بیان اینکه بحث بهائیان در ایران ممکن بود که بسیار ساکت باشد، ادامه داد: کاری که خانم هاشمی کرد خروجی آن باعث شده تا ایران در مسئله حقوق بشر در رسانه های خارجی پر رنگ شود و به دنبال آن کشور تحت فشار قرار گیرد.



انتهای خبر/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان