به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام و المسلمین محمد امیری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنگرود ضمن تبریک ماه شعبان و در آستانه میلاد با سعادت منجی عالم بشریت مهدی موعود(عج) گفت: نیمه شعبان عید منتظران، پرورش روحیه انتظار و عدالت خواهی در بین مظلومان است.



وی اعیاد شعبانیه را فرصت مناسبی برای نهادینه کردن فرهنگ مهدویت در جامعه دانست و  خاطرنشان کرد: امام زمان(عج) قبل از ظهور حاضر و ناظر بر اعمال و کارهای ماست و ما بایستی از فرصت ها در جهت ارتقا کارهای فرهنگی، بیان فلسفه غیبت و وظیفه منتظران ظهور استفاده و زمینه را برای ظهور فراهم سازیم.





حجت الاسلام امیری از برگزاری بیش از یکصد ویژه برنامه نیمه شعبان در شهرستان خبر داد و افزود: در اکثر مساجد شهرستان  ویژه برنامه نیمه شعبان برگزار می شود  و برپایی مجالس مولودی خوانی، آذین بندی مساجد و معابرو برپایی ایستگاه های صلواتی از جمله برنامه های این روز مبارک است.





رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنگرود  خاطرنشان کرد: همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان بیش از 50 مبلغ  نیز به  مساجد و هیئت های مذهبی این شهرستان اعزام  و اهداف حقیقی ظهور امام زمان (عج) را برای مردم تشریح  می کنند.





وی با اشاره به اینکه جشن های نیمه شعبان مردمی و پرشور برگزار می شود، اذعان کرد: مردم اجرا کننده و اغازگر این جشن مبارک هستند و در این خصوص نیز جشن متمرکزی عصر روز یکشنبه (دوم خرداد)  در پارکینگ شهرداری برگزار می شود.





گفتنی است، نظم و امنیت محل برگزاری جشن ها نیز به عهده نیروی انتظامی است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان