فرماندار جدید از تک روی بپرهیزد

۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۶:۱۲ چاپ کد خبر: 556

امام جمعه شهرستان لنگرود با بیان اینکه قانون محوری باید سرلوحه اعمال مسئولان باشد، افزود: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، مسئولان باید وعده هایی بدهند که می توانند آن را اجرا کنند.

به گزارش لنگرنیوز ، حجت الاسلام مهدی صدیق در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید این شهرستان، اظهار کرد: هر کسی که مسئولیتی در نظام اسلامی می گیرد اگر فرمایشات امام علی(ع) خطاب به مالک اشتر را سرلوحه کار خود قرار دهند موفق می شود.



وی با بیان اینکه فرماندار جدید نباید از ابتدا تک روی کند باید با مشورت کارها را انجام دهید، گفت: اگر خدای نکرده کوچکترین انحرافی دیده شود آن را اعلام می کنم.



امام جمعه شهرستان لنگرود، مهمترین وظیفه برای فرماندار جدید لنگرود را ایجاد وحدت در بین ادارات مختلف این شهرستان است و تصریح کرد: اگر کسی تک روی می کند فرماندار جدید باید با او برخورد کند، زیرا دشمن همیشه در فکر ایجاد تفرقه و ضربه زدن است تا بتواند کارها را به سود خود پیش ببرد.



صدیق با بیان اینکه قانون محوری باید سرلوحه اعمال مسئولان باشد، افزود: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، مسئولان باید وعده هایی بدهند که می توانند آن را اجرا کنند.



وی گفت : مردم دارای شخصیت هستند و برده نیستند و باید به آن ها احترام کرد.

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان