به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، عصر روز پنج شنبه سمینار انجمن صنفی کارفرمایی شرکت ها و موسسات حسابداری گیلان با محوریت قانون مالیات های مستقیم در سالن همایشات دانشکده پرستاری لنگرود برگزار شد.



 



 رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی شرکت ها و موسسات حسابداری گیلان در گفت و گو با خبرنگار لنگرخبر، هدف از برگزاری سمینار انجمن صنفی کارفرمایی و موسسات حسابداری گیلان را با موضوع مالیاتی دانست.








ابوذر امیدی با اشاره به تغییرات قوانین مستقیم مالیات از اول فروردین ماه امسال خاطر نشان کرد : استاد «فلاح میرزایی» برای حضور در سمینار مذکور دعوت شد تا قوانین بهبود وضعیت مالیات را برای حاضران تشریح کند.






وی با بیان اینکه این انجمن صنفی در گیلان 60 عضو رسمی و فعال دارد اظهار کرد : بیش از 400 نفر نیز در این انجمن برای همراهی و شرکت در سیمنار ها و همایش نام نویسی کرده اند.






امیدی برگزاری همایش هایی برای یادگیری در زمینه حسابداری و مالیات امری مهم دانست و عنوان کرد : دعوت از بزرگان حسابداری و انجمن های مربوط به حسابداری و تامین اجتماعی از دیگر برنامه های انجمن صنفی کارفرمایی شرکت ها و موسسات حسابداری می باشد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان