فرماندار لنگرود با بیان اینکه باید به دور از افراط و تفریط عمل کرد، گفت: سیاست دولت کنونی نیز اعتدال است و باید به دور از تفرقه و با صمیمیت و انضباط کارها را انجام داد.

به گزارش لنگرنیوز ، سیدرضا جوادپور ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید این شهرستان، اظهار کرد: از وزیر کشور و استاندار به دلیل اینکه بنده را برای این پست انتخاب کردند تشکر کرده و  افتخار می کنم که خدمت به مردن شهرستان لنگرود نصیب بنده شد.

وی پذیرفتن مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران افتخار و فرصتی برای خدمت به خلق است و باید قدر این نعمت را به خوبی بدانیم .

فرماندار لنگرود گفت: امیدواریم با کمک فرهیختگان، هنرمندان و دیگر اقشار تاثیرگذار این شهرستان کارها را برای توسعه به خوبی انجام دهیم و وظیفه بنده این است که با کمک مردم، سیاست های دولت را پیگیری کنم و برای رفاه حال مردم بکوشیم.

جوادپور خاطرنشان کرد: برای رسیدن به رفاه باید با همدلی و وحدت بین تمام مسئولان ایجاد شود و از تمام ظرفیت های شهرستان استفاده شود.

وی افزود : باید به دور از افراط و تفریط عمل کرد و سیاست دولت کنونی نیز اعتدال است و باید به دور از تفرقه و با صمیمیت و انضباط کارها را انجام داد.

فرماندار لنگرود اظهار کرد: بنا داریم در جلسه شورای اداری آینده با همکاری دیگر مدیران، برنامه ها را بررسی کرده و اولویت بندی کنیم تا به مرحله اجرا در آوریم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان