به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مصطفی پروانه مسئول دفتر خبری صداوسیما در لنگرود در کانال تلگرامی خود در خصوص وضعیت نابسامان نانوائی ها نوشت :



نان از ارزاق عمومی و بسیار مهم جامعه ما محسوب می شود به طوری که جهت توزیع آرد، پخت نان، قیمت و........ دستگاه هایی مانند شرکت غله، فرمانداری، سازمان صنعت -معدن و تجارت، بازرسی اتاق اصناف، سازمان تعزیرات حکومتی و......... نقش دارند اما یک سؤال اساسی در مورد نانوایی های شهرستان لنگرود کدام سازمان در مورد کیفیت پایین نان و تعطیل کردن خودسرانه باید پاسخگو باشد؟!

نانوایی که با آرد دولتی پخت می کند اما از قوانین خودمختاری خود اطاعت می کند و هر بار که اراده کند تعطیل می کند به همین راحتی!

به راستی اداره صنعت-معدن و تجارت شهرستان لنگرود جهت بازرسی و پایش نانوایی ها ازلحاظ تعطیلات خودسرانه و کیفیت بد پخت نان چه برنامه ای دارد؟!

یا شاید اصلاً برنامه ای ندارد؟!

آیا وقت آن نرسیده است جهت سرویس دهی منظم کمی و کیفی نانوایی ها اداره صنعت -معدن و تجارت شهرستان لنگرود چاره اساسی بیاندیشد؟!

مردم شریف و فرهیخته شهرستان لنگرود تا چه زمانی باید منتظر اقدام عملی مسئولان باید باشند؟!

در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باید به صورت قاطعانه با موضوع پخت نان و تعطیلی خودسرانه نانوایی ها برخورد کرد و دلیل آن را برای شهروندان شریف و فهیم لنگرودی شفاف سازی کرد...

شاید نان بی کیفیت را در هر شرایطی استفاده کرد اما با تعطیلات خودسرانه نانوایی باید شهروندان چه راهکاری بیاندیشند؟!



?مصطفی پروانه



?روزنامه نگار



 
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان