احمدی پور با تاکید بر عدالت محوری گفت : یکی از مهمترین وظیفه فرماندار عدالت در ازتباطات و اشخاص است تا بتواند انسجام درونی و بیرونی را کنترل کند و با این خصوصیات می تواند یک شهرستان را به خوبی هدایت و مشلات را رفع کند.

به گزارش لنگرنیوز ، محمد احمدی پور در مراسم تودیع و معارفه فرماندارشهرستان لنگرود گفت: انقلاب اسلامی به عنوان یک نعمت الهی با رهبری امام راحل به دست آمده است و باید از این انقلاب پشتیبانی کرد.

وی گفت : لنگرود بعد از انقلاب و جنگ نامش بیشتر بر روی زبان ها آمد و شهدا و فرماندهان بزرگ جنگ را به این انقلاب تقدیم کرده است و امروزه یاد آن سرداران نه تنها در استان گیلان بلکه در کشور طنین انداز است و برای جواناناین مرز و بوم الگو است.


معاون سیاسی استاندار گیلان اظهار کرد : ما بدهکار شهدا هستیم چون درزمان سختی جان بر روی دست نهادند و برای پایداری این انقلاب در راه خدا قدم برداشتند.


احمدی پور افزود : سال 1392 با تدبیر رهبرمعظم انقلاب که این سال را حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام دهادند آغاز شد و دولت این فرمایش رهبری را به عنوان وظیفه ملی و فراملی نگاه می کند.


وی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات 24 خرداد گفت : حماسه سیاسی با حضور تمام اقشار مردم در پای صندوق های رای محقق شد و جای هیچ سخنی و شبهه ای را باقی نگذاشت و شاهد یک گفتمان جدید در جامعه بودیم.


احمدی پور اظهار کرد : آن چیزی که در تغییر دولت ها مهم است این است که باید در چارچوب نظام و قانون حرکت کرد ولی فقط گفتمام دولت ها فرق می کند که دکتر روحانی با شعار تدبیرو امید وارد صحنه شدند.


معاون سیاسی استاندار گیلان افزود : همه دولت ها در فکر بر طرف کردن معیشت اجتماعی و اقتصادی مردم هستند که مشکلات کشور را برطرف کنند چرا که مهمترین سرمایه کشور مردم هستند که همیشه پشتیبان این انقلاب بودند.


وی اظهار کرد : تلاش اصلی دولت این است که با ایجاد توسعه رفاهی و اقتصادی و جذب سرمایه گذار مشکلاتی چون ازدواج جوانان و مسئوله موارد مخدر که به دلیل عدم وجود اشتغال به وجود می آید رفع گردد و راهی بجز جذب سرمایه گذار برای تولید اشتغال برای دولت وجود ندارد.


احمدی پور اظهار کرد : لنگرود دارای نقاط قوت فرهنگی و اقتصادی خوبی در استان است که در گذشته برخی از نقطه های قوت این شهرستان مثل برنج و کرم ابریشم از دست رفت.


معاون سیاسی استاندار گیلان افزود : لنگرود دارای ظرفیت های دیگری چون گردشگری است و چمخاله یکی از مناطقی است که فرماندار جدید می تواند با جذب سرمایه و کارهای فرهنگی ایجاد اشتغال کند ولی نباید مسئله محیط زیست نادیده گرفته شود.


وی افزود : هر دولتی تابع سیاست و تعریفی برای کار دارد و هدف تغییر در دولت ها انجام کارهای بهتر از گذشته برای خدمت به مردم است.


احمدی پور متذکر شد : ما فرماندار را به عنوان نماینده عالی حکمیت در شهرستان می دانیم .


محمد احمدی پور اظهارکرد : اولین خواسته ما از فرمانداران این است که کاملا با برنامه ریزی عمل کنندو برای توسعه شهرستان نقاظ ضعف و قوت را شناسایی کنند و باید به امکانات موجود در شهرستان و خارج از شهرستان توجه شود و به منابع مادی و انسانی نیز توجه ویژه شود.


معاون سیاسی استاندار گیلان گفت : ما از فرمانداران انتظار داریم بیشتر از دیگران فکر کنند و بیاندیشند و باید بیشتر از دیگر مدیران کار کنند چون کار فرماندار کار تمام وقتی است و زمانی برای آن در نظر گرفته نشده است.


وی افزود : یک فرماندار در کنار فکر و کاربیشتر باید تحمل بیشتری داشته باشد و به عنوان یک پدر خانواده مشکلات را به جان بخرد تا بنیان و اساس خانواده سست نشود.


احمدی پور با تاکید بر عدالت محوری گفت : یکی از مهمترین وظیفه فرماندار عدالت در ازتباطات و اشخاص است تا بتواند انسجام درونی و بیرونی را کنترل کند و با این خصوصیات می تواند یک شهرستان را به خوبی هدایت و مشلات را رفع کند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان