به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، به نقل از «لاهیجان»، حامد رحمانپور متولد ۷۶ در شهرستان لنگرود است و به گفته خودش ساکن منطقه مسکن مهر این شهراست. وی هم اکنون دانش آموز سال چهارم دبیرستان می باشد.



وی در گفتگویی کوتاه از عوامل موفقیت خود و تیم قصر لاهیجان برای صعود به لیگ دسته سوم کشوری این چنین گفت:



از کلاس سوم ابتدایی فوتبال را شروع کردم و در باشگاه های لنگرود بازی می کردم. در ادامه فوتبال را به طور کمی رسمی تر در باشگاه خزر لنگرود ادامه دادم. سال گذشته که لیگ به پایان رسید از طریق  دوستان متوجه شدم که لاهیجان علاوه بر تیم شهرداری، تیم دیگری به نام «قصر» دارد و با دیدن جو باشگاه، فهمیدم که میتوانم فوتبالم را در این تیم بهتر ادامه دهم و سرانجام با باشگاه قصر لاهیجان قرار داد بستم.



**لاهیجان:جو تیم را چطور دیدی؟



جوتیم یکدست و عالی بود. بچه های تیم همه یک دست هستند و می توانیم بگوئیم که یک سر و گردن از همه رقیبان خود بالاتر بودیم و فقط مشکل تیم ما خراب کردن توپ هایی است که می توانیم در یک مسابقه به ثمر برسانیم.البته با بالابودن استرس بازی ها در نیم فصل دوم، این مشکل کمی بیشتر به چشم میخورد.



**سال بعد تیم جدیدی به نام «امید قصر لاهیجان» نیز به تیم های شهرستان لاهیجان اضافه خواهد شد و با توجه به شرایطی که داری می توانی در تیم امید بازی کنی، برنامه ای برای این موضوع دارید؟



احتمال اینکه در باشگاه حضور داشته باشم کم است، پیشنهاد خاصی ندارم، ولی میخواهم برای پیشرفت، فوتبالم را در باشگاه های تهران ادامه دهم.



حامدرحمانپور+آقای گل لیگ جوانان (۳)حامدرحمانپور+آقای گل لیگ جوانان (۱)



پایان پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان