به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر،  رئیس مجمع عالی بسیج سپاه قدس گیلان شب گذشته در مراسم یادبود سردار شهید محمد ناظری که در آستان سیدمحمدکیاکلایه برگزار شد اظهار داشت : برگزاری چنین مراسم هایی نشانگر قدردانی مردم از کسانی است که برای ماندگاری و پایداری انقلاب جان خود را فدا کردند.



سردار نظر علی علیزاده بابیان اینکه سردار ناظری عمر خود را صرف دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی کرد افزود : در هر صحنه ای که شهید ناظری احساس می کرد حضور لازم است همواره پیش قدم بود، زندگی این شهید سراسر ایثار، فداکاری و رشادت بود.



وی با تأکید بر پایبندی به ارزش های انقلاب و اطاعت از ولایت فقیه عنوان کرد : امام خامنه ای دیدبان انقلاب است و هر جا که لازم باشد رهبر معظم انقلاب تذکرات لازم را به مسئولین و مردم اعلام می کنند.



جانشین اسبق سپاه قدس گیلان انقلابی بودن و انقلابی ماندن را از توصیه های مؤکد رهبر معظم انقلاب اعلام کرد و اظهار داشت : نیروهای انقلاب باید پیچیدگی زمانه را بشناسند و درک کنند، بعضاً در درون روند حرکت انقلاب با افکاری روبرو هستیم که نگاهشان جای دیگری جز انقلاب است و تلاش می کنند که انقلاب از مسیر اصلی خارج شود.



رئیس مجمع عالی بسیج سپاه قدس بابیان اینکه یکی از آرمان های انقلاب مبارزه با استکبار است گفت : رهبر معظم انقلاب امریکا را نماد استکبار اعلام کردند، ولی برخی در داخل به فکر بزک کردن چهره دشمن هستند این در حالی است که ذات امریکا دروغ و کلک است که موضع های دولت امریکا و کنگره امریکا در خصوص برجام نشان دهنده ذات اصلی آن ها است.



وی با طرح این سؤال که در چه زمانی امریکا به وعده های خود به کشورها عمل کرده است؟ تصریح کرد : آن چیزی که در کشور در حال شکل گیری است مغایر حرکت شهیدان ناظری است.



جانشین اسبق سپاه قدس گیلان بابیان اینکه میز مذاکره میز بده و بستان ها است اضافه کرد : نتیجه مذاکرات در تاریخ گذشته کشور همواره تاریک بود.



سردار علیزاده شهدا را نمونه واقعی افراد انقلابی دانست و افزود : در قرآن آمده است که با کفار به شدت برخورد شود ولی برخی در داخل کشور خلاف این را انجام می دهند و در مقابل یاوه گویی های امریکای مستکبر واکنشی ندارند و با منتقدان تند هستند و فکر می کنند.



رئیس مجمع عالی بسیج سپاه قدس عنوان کرد : کسانی که تأکید به جهاد و مبارزه با کفر دارند و فرهنگ انقلاب را ترویج می کنند از سوی روشنفکران تندرو خوانده می شوند.



وی بابیان اینکه آرمان شهر برخی از شخصیت ها امریکا است عنوان کرد : انقلاب اسلامی حاضر نیست از امریکا تبعیت و یا همراهی کند و به دلیل تهدید منافع دشمن، امریکا توسعه و رشد کشور در تمام عرصه ها را جرم می داند.



جانشین اسبق سپاه قدس گیلان بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب در تمام زمینه دستور جهاد داده اند تصریح کرد : مسئولان به جای اینکه تحلیل و فکر کنند و برای اقتصاد مقاومتی راه کار ارائه دهند نگاه به بیرون از کشور دارند و ظرفیت های درون کشور را نادیده می گیرند.



علیزاده اضافه کرد : یک روز می گفتند بدحجابی ولی امروز با برهنگی روبرو هستیم، دلیل این موضوع اجتماعی ضعف مدیریت و عدم وجود تفکر انقلابی است که باعث بروز ناهنجاری اجتماعی شده است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان