حجت الاسلام محمد امیری در گفت و گو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی « آداب و اخلاق مدح و تعزیت » گفت : این کارگاه آموزشی یک روزه ویژه مداحان اهل بیت و با هدف آشنا کردن مداحان با آداب مداحی و نوحه خوانی در این شهرستان برگزار شد.



وی افزود: مداحان و ذاکران اهل بیت(علیهم السلام) می توانند با انتخاب اشعار معرفتی بسیاری از دغدغه های علما و به ویژه مقام معظم رهبری در مقابله با تهاجم فرهنگی و توطئه های دشمنان علیه اسلام و مذهب تشیّع را برطرف کنند.



رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنگرود با بیان اینکه این کارگاه آموزشی به همت اداره تبلیغات اسلامی لنگرود و با مشارکت کانون مداحان و شاعران آیینی برگزار شد، تصریح کرد: در کارگاه آموزشی « آداب و اخلاق مدح و تعزیت» ۵۰ نفر از مداحان و شاعران آیینی حضور داشتند.



این مسئول فرهنگی اظهار داشت: در این کارگاه آموزشی حجت الاسلام علی کریمیان از اساتید دانشگاه گیلان، مطالبی را در راستای توانمند سازی و ارتقای دانش فرهنگی و دینی مخاطبان و جلوگیری از آسیب های مداحی ائمه اطهار (علیهم السلام) بیان کرد.



حجت الاسلام امیری نقش و جایگاه مداحان در فرآیند تبلیغ دین را پررنگ، تأثیرگذار، غیرقابل انکار دانست و خاطر نشان کرد: مداحان یکی از ظرفیت های مهم در راستای مقابله با تهیدات دشمن هستند که با بیان معارف دین و روشنگری در خصوص ترفند های دشمن می توانند نقش تاثیر گذاری در جامعه داشته باشند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان