به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، در این دیدار که در سالن ورزشی شهدای لاهیجان برگزار شد ، تیم بسکتبال شهرداری لنگرود در یک دیدار برتر موفق شد با نتیجه 106 بر 49 برابر تیم بسکتبال جهانگسترلاهیج لاهیجان به پیروزی دست یابد .

در جریان این بازی که از دیدارهای دور برگشت رقابت های لیگ برتر استان گیلان برگزار شد ، تیم بسکتبال شهرداری لنگرود برتر از میزبان خود ظاهر شد و سرانجام با اختلاف 57 امتیاز در این بازی خارج از خانه به برتری رسید .

در این مسابقه ، تیم بسکتبال شهرداری لنگرود با توجه به سرعت و تجربه بازیکنان خود و البته برای کسب پیروزی و حفظ صدرنشینی مقابل تیم جهانگستر لاهیج قرار گرفت و از همان ابتدا بر بازی تسلط کاملی داشت و در نهایت توانست میزبان خود را شکست دهد .

قضاوت این دیدار را ، مرتضی عابد محزون به عنوان سرداور ، سعید شفیقی و نعیم صلواتی به ترتیب به عنوان داور اول و دوم بر عهده داشتند ، ابراهیم گل آرا به عنوان ناظر و سیدرضا مقیمی نیز به عنوان نماینده هیات در این بازی حضور داشتند .

در جدول رده بندی این رقابت ها نیز ، تیم های بسکتبال شهرداری لنگرود و جوانان ملوان نیروی دریایی بندرانزلی با کسب 25 امتیاز صدرنشین هستند ، تیم بسکتبال درفک رشت با کسب 24 امتیاز سوم است ، تیم های نوآوران گلبند رشت با کسب 23 امتیاز و ستارگان صومعه سرا با کسب 22 امتیاز به ترتیب در رتبه هایب چهارم و پنجم جدول قرار دارند .

در رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان تیم های نوآوران گلبند رشت ، شهرداری لاهیجان ، جوانان ملوان بندرانزلی ، درفک رشت ، جهانگستر لاهیج لاهیجان ، جوانان آرنا رشت ، توسعه پایدار کوچصفهان ، شهرداری لنگرود و ستارگان صومعه سرا حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان