استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه هیئت های مذهبی نباید از سیاست جدا باشند، گفت: هیئت های مذهبی رزمنده مقابله با جنگ نرم دشمن هستند.

 به گزارش لنگرنیوز ،  حجت الاسلام عظیم ابراهیمی شامگاه پنج شنبه در جمع مسئولان هیئت های مذهبی این شهرستان اظهار کرد: سخن امامان از سوی پروردگار بوده و امام زبان گویای خداوند است و از طریق امامان دستورات الهی به مردم رسانده می شود.

 

وی با بیان اینکه یتیم از نگاه امام حسن عسکری(ع) بر دوقسم است، افزود:کسی که پدر مادر خود را از دست داده باشد یتیم می شود ولی کسی که امام و پیشوایش را از دست داده باشد نیز یتیم محسوب می شود.


استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروزه در غیبت امام زمان(عج) یتیم هستیم چرا که ولی عصر(عج) پیشوای ماست ولی در پشت پرده غیبت است.


ابراهیمی خاطرنشان کرد: امام حسن عسکری(ع) فرمودند کسی که یتیمان ما را کسانی که امام خود را از دست داده باشند سرپرستی کند تا گرفتار فتنه دشمن نشوند در قیامت همراه امامان خواهند بود.


وی با بیان اینکه باید هیئت ها را به گونه ای تقویت کنیم تا پشتیبان جوانان در مقابل فریب و حیله دشمن باشد، تأکید کرد: باید برنامه های فرهنگی هیئت های مذهبی باید راهبردی باشد.


استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: مشاهده می شود در برخی هیئت ها به احکام شرعی توجهی نمی شود و به احکام ساده دین آشنایی کافی و لازم را ندارند.


ابراهیمی با تاکید بر اینکه در هیئت باید به احکام شرعی توجه بیشتری شود، افزود:کسی که مسجدی نباشد نمی تواند خود را هیئتی بداند چرا که آن هیئت نتوانسته در او تاثیر بگذارد.


وی با بیان اینکه هیئت ها نباید از سیاست جدا باشند، تاکید کرد: مسئولان با توجه به منویات مقام معظم رهبری نباید طوری قدم بردارند که سیاست زده شوند و یا اینکه اصلا کاری انجام ندهند و باید در راستای انقلاب قدم بردارند و هیئت های مذهبی رزمنده مقابله با جنگ نرم دشمن هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان