به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، در ادامه رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ برتر گیلان جام مجتبی بردبار ، تیم ستارگان صومعه سرا برابر شهرداری لنگرود پیروز شد .



در این دیدار که سه شنبه شب برگزار شد، تیم بسکتبال ستارگان صومعه سرا موفق شد در یک دیدار نزدیک با نتیجه 65 بر 62 برابر تیم بسکتبال شهرداری لنگرود به برتری دست یابد .

در جریان این بازی که از هفته هفتم دور برگشت رقابت های لیگ برتر استان گیلان در سالن ورزشی حجاب صومعه سرا برگزار شد ، تیم بسکتبال ستارگان صومعه سرا بهتر از فرصت های خود سود برد و در نهایت فقط با سه امتیاز اختلاف در این دیدار به برتری رسید .

تیم بسکتبال ستارگان صومعه سرا که نایب قهرمانی لیگ 93 را در کارنامه خود دارد و از وجود چند ملی پوش رده های سنی در تیم خود سود می برد با ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان پا به میدان گذاشت و از سوی دیگر تیم شهرداری لنگرود نیز که از بازیکنان با تجربه و با سابقه حضور در لیگ برتر و دسته اول باشگاه ها بهره می برد با تفکر پیروزی در این دیدار به میدان آمد تا با برتری در این بازی بتواند خود را به صدر جدول نزدیکتر کند .

رقابت نزدیک دو تیم باعث شد تا کوارتر اول با نتیجه 13 بر 10 به سود تیم میزبان به پایان برسد و در کوارتر دوم نیز تیم بسکتبال ستارگان صومعه سرا برتر از حریف خود ظاهر شد و با برتری 20 بر 12 نیمه اول را به پایان رساند .

در نیمه دوم نیز گرچه تیم بسکتبال شهرداری لنگرود تلاش زیادی را از خود به نمایش گذاشت اما هر دو تیم در این نیمه یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند تا تیم ستارگان صومعه سرا که در نیمه اول بهتر ظاهر شده بود در نهایت با نتیجه 65 بر 62 در این دیدار مهم به برتری برسد .

قضاوت این دیدار را ، سیدمحمد مقیمی به عنوان سرداور ، جواد شیخ نژاد و امیر حسین دیده وری به ترتیب به عنوان داور اول و داور دم بر عهده اشتند ، ابراهیم گل آرا نیز به عنوان ناظر فنی و سیدرضا مقیمی سرپرست فنی این دیدار بود .

در جدول رده بندی این رقابت ها نیز ، تیم بسکتبال جوانان ملوان نیروی دریایی بندرانزلی با انجام 14 بازی و کسب 27 امتیاز همچنان صدرنشین است ، تیم های بسکتبال درفک رشت ، شهرداری لنگرود و ستارگان صومعه سرا نیز با کسب 24 امتیازبه ترتیب در رتبه های دوم تا چهارم قرار دارند .

در رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان تیم های نوآوران گلبند رشت ، شهرداری لاهیجان ، جوانان ملوان بندرانزلی ، درفک رشت ، جهانگستر لاهیج لاهیجان ، جوانان آرنا رشت ، توسعه پایدار کوچصفهان ، شهرداری لنگرود و ستارگان صومعه سرا حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان