به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، فرماندار شهرستان لنگرود در جلسه طرح سلامت دریا که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت:  امنیت جانی و امنیت اخلاقی از مهم ترین اهداف طرح سالم سازی سواحل است که گردشگران با شنا کردن در طرح های دریا، امنیت جانی خود را تضمین می کنند.

وی با تاکید بر ضرورت ارتقای کیفیت خدمات به گردشگران و مسافران در طرح های سالم سازی دریا، افزود: ورودی طرح های سالم سازی دریا فقط برای پارک خودروها نباشد  و مسافر و گردشگر ورودی را برای ارائه خدمات در طرح از جمله لوازم ورزشی، تفریحی، محل اسکان و امنیت پرداخت کند.

فرماندار لنگرود  با اشاره به فراهم کردن امکانات لازم  و سالم در طرح و ضرورت توجه مردم برای استفاده از طرح های سالم سازی دریا در راستای امنیت بیشتر، تصریح کرد: شنا در مناطق خطر آفرین و ممنوعه و بی توجهی به هشدارهای ناجیان غریق از مهم ترین عوامل تلفات جانی در سواحل است.

وی  با بیان اینکه مطالبات  ناجیان  باید به موقع پرداخت شود، اذعان کرد: هر ساله قراردادهایی با ناجیان غریق بسته می شود ولی همه ساله نیز در مبالغ آنها تعلل می شود که این کار درستی نیست .

جوادپور  ادامه داد: مدیران به موقع  در طرح انجام و ظیفه کنند تا موردی پیش نیاید.

وی  تاکید کرد: هر دکه ای درساحل قلیان عرضه کرد باید تا پایان طرح  آن دکه تعطیل شود.

فرماندار لنگرود از گشایش طرح دریا در ساحل چمخاله خبر داد و تصریح کرد: بیش از 45 ناجی غریق  نیز مسئولیت حفاظت از جان مسافران را در سواحل به عهده دارند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان