فرمانده انتظامی لنگرود عصر دیروز در نشست تخصصی پلیس گیلان، اظهار کرد: کارآگاهان آگاهی این شهرستان سارق حرفه ای خودرو را در لنگرودشناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش لنگرنیوز ، فرمانده انتظامی لنگرود عصر دیروز در نشست تخصصی پلیس گیلان، اظهار کرد: کارآگاهان آگاهی این شهرستان سارق حرفه ای خودرو را در لنگرودشناسایی و دستگیر کردند.

 

حسین نیکفرد افزود: با شکایت جوانی 21 ساله ساکن مبنی بر به سرقت رفتن خودرویش، کارآگاهان آگاهی لنگرود رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی گفت: کارآگاهان آگاهی با تحقیقات پلیسی و با بهره گیری از اصل چهره زنی موفق به شناسایی سارق این خودرو شده و وی را در یک عملیات تعقیب و گریز پلیسی با خودروی مسروقه دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی لنگرود در بیان چگونگی سرقت خودرو توسط این سارق، اظهار کرد: سارق به عنوان مسافر پس از سوار شدن به خودرو قربانی با تعارف آبمیوه مسموم اقدام به بیهوش نمودن راننده کرده و پس از بیهوشی، وی را در کنار خیابان رها و سپس خودرو را سرقت می کرد.

 

نیکفرد با بیان اینکه متهم سابقه دار بوده و تحقیقات پلیس به منظور کشف سرقت های احتمالی ادامه دارد، از رانندگان خواست، در قبول خوارکی و نوشیدنی از افراد مشکوک دقت بیشتری کنند.

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان