مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر اظهار کرد : بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لنگرود درخواست نام گذاری بلوار حافظ به بلوار فاتحان نبل الزهرا و یکی از خیابان های دیگر شهرستان به نام شهدای مدافع حرم را دارد.



وی اضافه کرد : این درخواست طی نامه ای رسمی از سوی بسیجیان این دانشگاه به رئیس شورای شهر و شهردار لنگرود ارسال می شود.



رضا حق بین با اشاره به آزادسازی شهر استراتژیک نبل الزهرا توسط رزمندگان گیلان و لنگرود گفت : نام گذاری خیابان های شهر مزین به شهدای مدافع حرم کمترین کار برای فراموش نشدن رشادت رزمندگان دلاور برای آیندگان گیلان و لنگرود است.



مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود بابیان اینکه سردار قاسم سلیمانی به نمایندگی از رزمندگان گیلانی از سردار محمدعلی حق بین تقدیر کرد عنوان کرد : پیش ازاین نیز شورای شهر رشت یکی از خیابان های مهم این شهر را به نام مدافعان حرم و نبل الزهرا نام گذاری کرده بود که امید است هر چه سریع تر در شهر شهیدپرور و قهرمان لنگرود نیز انجام بگیرد.



حق بین اضافه کرد : اگر هم اکنون ما در آرامش هستیم به دلیل دلاوری های رزمندگانی است که همواره آماده و فرمان بردار دستور رهبری عزیز انقلاب اسلامی امام خامنه ای هستند و برای دفاع از مرزهای انقلاب، مرزهای کشور را در نظر نمی گیرند و خود را آماده نبرد با دشمن می کنند.



وی با انتقاد به حذف متعدد و چشمگیر نام لنگرود در تابلوهای راهنمایی شهرهای اطراف و مرکز استان و راه های مواصلاتی به شهرستان افزود :  این مسئله باعث رنجش جوانان لنگرودی شده و لازم است مسئولین مربوطه در این خصوص پیگیری جدی داشته باشند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان