موشکافی رتبه 238 «پارسی جو» در ایران

۱۳۹۵/۰۳/۱۷ ۰۷:۱۵ چاپ کد خبر: 56666
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، با توجه به اطلاعات موجود در سایت الکسا که وب سایتی برای نمایش و احراز رتبه بازدید وب سایت های اینترنتی است، "پارسی جو" با صعود 1053 پله ای در میان سایر وب سایت ها در سه ماه گذشته، در رتبه 10 هزار و 712 جهانی قرار دارد و البته رتبه آن در ایران 238 است.
با توجه به اینکه وب سایت "پارسی جو" یک جویشگر بومی است، 99.4 درصد کاربران آن در ایران قرار دارند و با توجه به آمار الکسا، با افزایش 10 درصدی در طول سه ماه گذشته، هر بازدیدکننده به طور متوسط روزانه 10.20 صفحه از این سایت را بازدید می کند و همچنین روزانه زمانی متوسط 13 دقیقه در آن صرف می شود که افزایش 18 درصدی نسبت به سه ماه گذشته داشته است.
3.10 درصد از بازدیدکننده های این سایت از موتور جست وجو وارد آن می شوند که نسبت به سه ماه گذشته 47 درصد کاهش داشته است. بیشترین کلمات کلیدی مورد استفاده در این موتور جست وجو ترجمه، مترجم و ترجمه گوگل بوده و همچنین سایت هایی که پیش از پارسی جو توسط افراد بازدید شده اند به ترتیب گوگل، ورزش 3، دیجی کالا، یاهو و الکسا هستند.
بیش ترین زیردامنه هایی از پارسی جو که مورد توجه کاربران قرار می گیرد به ترتیب parsijoo.ir با 76.14 درصد کاربران، khabar.parsijoo.ir با 42.32 درصد کاربران، translate.parsijoo.ir با 17.09 درصد کاربران، mail.parsijoo.ir با 13.97 درصد کاربران و ava.parsijoo.ir با 7.51 درصد کاربران است.
پارسی جو با داشتن سرعتی متوسط، در مدت 1.496 ثانیه لود می شود و 59 درصد سایت ها دیگر از آن کندتر هستند.
کاربران در پارسی جو دسته بندی های مختلفی دارند. درباره اینکه مخاطبان این سایت چه میزان شباهت با مخاطبان جمعیت اینترنتی عمومی دارند، می توان گفت تقریبا اغلب کاربران این سایت مرد هستند و درواقع مردان سهمی بیشتر از میانگین اینترنت را دارند، بازدیدکنندگان زن نیز سهمی کمتر از میانگین را به خود اختصاص می دهند.
درباره تحصیلات مخاطبان پارسی جو، کسانی که به دانشگاه نرفته اند، برخی از کلاس های دانشگاهی را گذرانده اند و کسانی که فارغ التحصیل دانشگاهی هستند، سهمی کمتر از میانگین مصرف دارند و افراد دانشگاهی بالاتر از متوسط مصرف عمومی اینترنت از این سایت بازدید می کنند.
همچنین در خصوص محل استفاد از پاسی جو، افرادی که در مدرسه از آن استفاده می کنند کمتر از میانگین هستند در حالی کاربران از منزل شخصی و محل کار کمی بیشتر از میانگین مصرف میانگین اینترنت به این سایت وارد می شوند.
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : پارسی جو

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان