به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، به نقل از آستان خبر، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی در مراسم گرامیداشت ۱۵ خرداد در حرم مطهر شهدای آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه هیچ واژه ای در دوران امام به اندازه کلمه ولایت متجلی نشد اظهار داشت: بسیاری از بزرگان ما نیز ولایت فقیه را درک نمی کردند که امام آن را به درستی نشان داد و مفهوم ولایت را در جامعه متجلی ساخت.



وی با اشاره به اینکه حضور پیامبران برای راهنمایی انسان ها بوده است گفت: عده ای علی رغم داشتن چشم، گوش، قلب فاقد بصیرت، شنوایی حرف حساب و فهم الهی هستند که به همین دلیل خداوند پیامبران را برای راهنمایی بشر فرستاد و امروز علما وارث انبیا هستند.



مراسم گرامیداشت ارتحال در حرم مطهر شهدای آستانه اشرفیه برگزار شد (1)



ابراهیمی بابیان اینکه سنگر مسجد، جوانان ما را بیمه می کند گفت: بسیاری از علمای انقلابی پیش از امام همچون شهید مدرس و شهید شیخ فضل الله نوری علی رقم دید سیاسی آن ها به اندازه امام نبود.



وی بابیان اینکه، بیان امام با قلمش متفاوت بود گفت: امام در هنگام حرف زدن بسیار شیوا ساده و رسا صحبت می کرد ولی پیام قلمش بسیار عمیق و ژرف بود.



این سخنران بابیان اینکه سخن ولی انسان را زنده می کند گفت: کسی که از اردوگاه ولایت بیرون رود چه بخواهد، چه نخواهد سر از خیمه نهروان درمی آورد؛ و حالا شاهد هستیم که بسیاری به دلیل عدم درک ولی، با آمریکا و انگلیس نشین شده و علیه انقلاب سخن می گویند.



وی بابیان اینکه متأسفانه بعضی ها در برخی اصطلاحات گیرکرده اند اظهار داشت: نزدیک چند سال است که با کلماتی همچون اصلاح طلب و اصول گرا، مواجه هستیم ولی به گفته رهبر انقلاب، اصولگرایی یعنی من حاضرم برای اصول انقلاب جان دهم و روی اصول انقلاب پایبند باشم و از طرفی دیگر اصلاح طلبی یعنی من اهل مبارزه با فساد، راند خواری و هر چیزی که باروح انقلاب نمی سازد باشم، اما امروز بعضی ها تنها دم از اصول گرایی و اصلاح طلبی می زنند.



15خرداد آستانه اشرفیه (3)



استاد حوزه با اشاره به فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب، در حرم مطهر امام گفت: رهبر انقلاب فرمودند انقلابی تنها آن نیست که کسی همراه امام باشد یا پیش از انقلاب به زندان رفته باشد و آیا خلیفه اول به پیامبر وفادار ماند؟



وی بابیان اینکه انقلاب جریانی است که هر کس در مسیر آن باشد انقلابی، وگرنه غیرانقلابی است افزود: انقلاب موجب زنده شدن انسان می شود متأسفانه برخی مردم را به سمت جریان غیرانقلابی سوق می دهند و با بزک کردن چهره آمریکا خیانت می کنند.



ابراهیمی با اشاره به اینکه امام می فرمود جنگ بین حق و باطل همیشه ادامه دارد بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تأکید بر پرهیز از دوقطبی سازی کشور دارند مسئولین باید طبق فرمایش حضرت علی از اصول ارزشی مراقبت از تکبر غرور پرهیز کنند و مراقب باشند اراذل واوباش در جامعه مسئولیت پیدا نکرده بلکه از انسان های مؤمن استفاده کنند.



15خرداد آستانه اشرفیه (1)



وی بابیان اینکه امام خمینی رهبر قاطعی بود که باکسی تعارف نداشت گفت: امام خود دستور ازل منتظری را صادر کرد و خود زمانی که دید سید حسین نوه اش به سمت بنی صدر رفته دستور دستگیری او را داد.



این سخنران افزود: امروز آن قدر در این مملکت مسئولین رنگ عوض کرده اند که رهبر معظم انقلاب بامحبت جامعه را اداره می کند درحالی که در زمان امام با توجه به نیاز آن دوران امام با هیبت پیش می رفت و امروز وظیفه علما است که فرمایشات رهبر انقلاب را برای مردم روشنگری و بصیرت افزایی کنند .



انتهای پیام/

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان