به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کومله اظهار کرد : ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای تقویت اراده و آشتی با فطرت زیبای انسانی است.



وی با اشاره به عدم توجه کامل و صحیخ به مقوله مهم ففرهنگ که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است گفت : فقدان متولی واحد نبود منطق نظارت و اختلاف بین نخبگان فرهنگی منشا ولنگاری در فرهنگ است.



امام جمعه کومله با بیان اینکه نمایندگان گیلان رغبتی به کمسیون کشاورزی هم نداشتند افزود : استقبال کم رمق نمایندگان از کمسیون فرهنگی به خاطر این است که فرهنگ آب و نان را تضمین نمی کند،تا این نگاه وجود داشته باشد فرهنگ در مظلومیت رها خواهد شد.



حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه دبه های آمریکایی پرده از رفتار ریاکارانه و منافقانه آمریکا برمی دارد، اضافه کرد : ادغام اقتصاد ایرانی با اقتصاد جهانی چیزی جز بیشتر شدن فاصله طبقاتی و فشار به محرومین نخواهد بود.



وی تصریح کرد : پس از گذشت چند ماه از توافق در برجام دشمنی آمریکا با ملت ایران بیشتر شده است.



امام جمعه کومله با اشاره به اینکه ای کاش مسئولین ما هم مثل رهبری عزیز در مقوله بیکاری جوان دغدغه داشتند : بحث اشتغال و اقتصاد مقاومتی باید رد سرلوه دستورات مجلس دهم قرار گیرد.



حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه بعد از گذشت چند سال وضعیت کشاورزان چای کار مبهم است گفت : پرداختن زود و به هنگام مطالبات چایکاران از تعیین نرخ آن مهمتر است.



وی اضافه کرد : اگر پول چای به موقع پرداخت نشود بالا رفتن نرخ چای چه اهمیتی خواهد داشت؟
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان