به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام مهدی بازدار در آئین تودیع خود که در سالن جلسات فرمانداری لنگرود برگزار شد با بیان اینکه 33 ماه و 15 پانزده روز در لنگرود به خدمتگذار مردم شهرستان لنگرود در اوقاف این شهرستان بودم اظهار کرد : در این مدت 30 مورد وقف جدید در موضوعات مختلف انجام شد که حاصل پیگیری های همکارانم در این اداره بود.



 



وی با بیان اینکه تلاش کردیم که طرح های سازمانی اوقاف در شهرستان به خوبی انجام شود گفت : اوقاف در این مدت پیشتاز انجام کارهای فرهنگی در شهرستان بود و تلاش کرد تا به هر مناسبتی خلا کم بود مراسمات فرهنگی را پوشش دهد.



 



بازدار با اشاره به هزینه 3 میلیاردی نذورات بقاع برای اقدامات عمرانی در سطح امامزادگان گفت : تاکنون 80 درصد کارهای عمرانی کل شهرستان در سطح بقاع انجام شده است.



 



رئیس قبلی اوقاف لنگرود با اشاره به نامه نگاری ها و مصاحبه هایی که در مدت حضورش انجام می شود، عنوان کرد : تمام مکاتبات اداری و مصاحبه هایی که انجام می شد براساس دستورات سازمانی بود و تمام هدف این بود که از حق و حقوق موقوفات دفاع کنیم.



 



وی در پایان سخناش با تاکید بر اینکه مردم و مسئولین به داد مظلومیت امامزاده حسن کومله برسند، افزود: موقوفات تکه های فلک هستند و زمین امامزاده حسن کومله وقف امامزاده است، باید به این امامزاده نگاه ویژه شود و متدینین نیز باید در این کار کمک حال باشند.



 



در این مراسم حجت الاسلام مهدی بازدار تودیع و حامد اسماعیل پور کارشناس فرهنگی اوقاف لنگرود به عنوان سرپرست معرفی شد.



 



بازدار طی حکمی از سوی مدیر کل اوقاف و امورخیریه لنگرود به عنوان رئیس اوقاف لاهیجان معرفی شد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان