به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، فرماندار لنگرود در آئین تودیع رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد : حجت الاسلام بازدار در طول مدت حضور خود در لنگرود با تلاش و جدیت نسبت به احقاق حقوق اوقاف و اجرای قوانین تلاش کردند.



 



سید رضا جوادپور با بیان اینکه همه باید در مسیر خدمت ید واحد باشیم گفت : وحدت یکی از شاخصه های پیروزی انقلاب اسلامی است که یکی از شمول آن نیز وحدت بین دولت و ملت است.



 



وی با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری در بیست و هفتمین سالگرد امام راحل به وحدت بین ملت و دولت، افزود: جمله راهبردی و کلیدی مقام معظم رهبری اتحاد بین دولت و ملت است و از هرحرفی که باعث دوقطبی شدن شود باید خودداری کرد تا دشمن، ایران را یکپارچه ببیند و این از وظایف مهم ماست.



 



جوادپور با تاکید براینکه از تربیون یک مسجد و اداره ای فضایی ایجاد نشود که شنونده احساس دوقطبی کردن در جامعه کند، تصریح کرد: در اجرای برنامه ها در بقاع متبرکه و مساجد و غیره دقت کنیم و هیئت امناء رفیق همدیگر باشند و اجازه ندهند وحدت بین دولت و ملت به هم خورد و مسیر همه ما باید اینگونه باشد.



 



فرماندار لنگرود با بیان اینکه همه ما باید در اجرای قانون مصمم و نسبت به حفظ موقوفه حساس و در مسیر خدمت به نظام متحد باشیم افزود : همه باید برابر قانون نسبت به موقوفه عمل کنند، اگر کاری خلاف مقررات اوقاف انجام شود موافق نیستم.



 



جوادپور از جدیت و تلاش حجت الاسلام بازدار، رئیس سابق اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود نسبت به احیای حقوق موقوفات قدردانی کرد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان