به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مراسم تودیع مهدی بازدار رئیس اداره اوقاف و امورخیریه لنگرود امروز در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود برگزار شد.



 



حجت الاسلام ولی عادلی مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در این مراسم با اشاره به اینکه ۴۰۷ بقعه در گیلان طرح ضیافت الهی را اجرا می کنند، تصریح کرد: ۲۵۰ روحانی اعم از روحانیون اعزامی و بومی نیز در این طرح کمک می کنند که ترتیل و جزء خوانی قرآن کریم، محفل انس با قرآن با حضور قاریان استانی و ملی، محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری، ویژه برنامه ولادت امام حسن محتبی(ع) از جمله برنامه های ویژه این طرح در بقاع متبرکه است که شهرستان لنگرود، رودسر، لاهیجان و انزلی نیز از قرائت قاری مصری بهره مند خواهند شد.



 



وی با بیان اینکه موقوفاتی که واجد شرایط هستند براساس تدابیر مقام معظم رهبری سرمایه گذاری خواهند شد، تصریح کرد: موقوفه نجمه اسدی در شهرستان لنگرود با ۶۵۰ متر مربع زمین مسکونی- تجاری از جمله موقوفاتی است که با ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان سرمایه گذاری می شود و قرار است مجتمع پزشکان در این مکان ساخته شود.



 



حجت الاسلام ولی عادلی ادامه داد: این مجتمع پزشکان مجهز به پارکینگ و داروخانه است و پیش بینی می شود طی دو سال تکمیل و در جهت نیات واقف ایجاد درآمد شود.



 



فرماندار لنگرود با بیان اینکه همه باید در مسیر خدمت ید واحد باشیم گفت : وحدت یکی از شاخصه های پیروزی انقلاب اسلامی است که یکی از شمول آن نیز وحدت بین دولت و ملت است.



 



جوادپور با بیان اینکه همه ما باید در اجرای قانون مصمم و نسبت به حفظ موقوفه حساس و در مسیر خدمت به نظام متحد باشیم افزود : همه باید برابر قانون نسبت به موقوفه عمل کنند، اگر کاری خلاف مقررات اوقاف انجام شود موافق نیستم.



 



حجت الاسلام مهدی بازدار در آئین تودیع خود با بیان اینکه ۳۳ ماه و ۱۵ پانزده روز درلنگرود به خدمتگذار مردم شهرستان لنگرود در اوقاف این شهرستان بودم اظهار کرد : در این مدت ۳۰ مورد وقف جدید در موضوعات مختلف انجام شد که حاصل پیگیری های همکارانم در این اداره بود.



 



رئیس قبلی اوقاف لنگرود با اشاره به نامه نگاری ها و مصاحبه هایی که در مدت حضورش انجام می شود، عنوان کرد : تمام مکاتبات اداری و مصاحبه هایی که انجام می شد براساس دستورات سازمانی بود و تمام هدف این بود که از حق و حقوق موقوفات دفاع کنیم.



 



وی در پایان سخناش با تاکید بر اینکه مردم و مسئولین به داد مظلومیت امامزاده حسن کومله برسند، افزود: موقوفات تکه های فلک هستند و زمین امامزاده حسن کومله وقف امامزاده است، باید به این امامزاده نگاه ویژه شود و متدینین نیز باید در این کار کمک حال باشند.



 



در این مراسم حجت الاسلام مهدی بازدار تودیع و حامد اسماعیل پور کارشناس فرهنگی اوقاف لنگرود به عنوان سرپرست معرفی شد.



 



بازدار طی حکمی از سوی مدیر کل اوقاف و امورخیریه لنگرود به عنوان رئیس اوقاف لاهیجان معرفی شد.



[gallery columns="1" size="large" ids="57291,57292,57293,57294,57295,57296,57297,57298,57299,57300,57301,57302,57303,57304,57305,57306,57307,57308,57309"]

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان