به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، در روزهای اخیر شاهد انتقادات برخی از شهروندان لنگرودی در فضای مجازی هستیم که در موارد مختلف هر کسی اظهار نظرهایی دارد.



یکی از شهروندان انتقادی را در خصوص اقدامات 9 ماه اخیر کحالی در لنگرود در یکی از کانال های تلگرامی لنگرود منتشر کرد که می توانید آن را بخوانید.



 



کحالی سلطان هزینه و ضعیف در درآمدزائی - یک پیشنهاد برای شهردار اخراجی لاهیجان 



 

زمانی که اعضای محترم شورای شهر کحالی را به لنگرود آوردند انتظار می رفت که تغییرات چشمگیری در سطح شهر ایجاد گردد کحالی کار خود را شروع کرد و در مدت کوتاه ظاهر شهر را به یک شهر جنگ زده تبدیل کرد بخشی از شهر چهره جدید به خود گرفت و آباد شد و بخشی هنوز بصورت مخروبه برجا مانده. نگاهی به میدانهای اصلی شهر گویای این مطلب میباشد .



 



نصب چراغهای 25 و 35 میلیونی بسیار زیبا که در شهرهای دیگر اینکار با مبلغی بسیار پایین انجام گرفته بود چهره شهر را تبدیل به یک فضای رویایی کرد و وقتی شهردار متوجه شد که با اتمام این پروژه در دو خیابان اصلی مبلغی بالای یک میلیارد هزینه دربردارد پروژه را فعلا نیمه تمام گذاشت . آسفالت کوچه ها و خیابانها که نیاز ضروری شهر بود در حال انجام است و خیلی پروژه های تاثیرگذار دیگر که لنگرود را با دیگر شهرها متمایز خواهد کرد اما ...



 



جناب آقای کحالی شما در لاهیجان هم همین کار را انجام دادید و بدهکاری چندین میلیاردی شما در شهرداری لاهیجان هنوز زبانزد خاص و عام می باشد پیشنهاد می شود.



 



بجای وقت گذاشتن بر سر پروژه ها و انتشار آن در فضای مجازی و دریافت تقدیر و تشکر از مردم کمی وقت برای درآمدزائی شهرداری بگذارید و اگر ضعفی در این قسمت دارید قطعا افراد متخصص ، خبره و توانمند زیادی هستند که می توانند به شما خوراک فکری بدهند البته اگر کمی از برخورد مغرورانه خود بکاهید.



 



برخی از مردم عام معتقدند که این بدهی توسط شهرداران گذشته هم برجامانده ولی تغییری در شهر ایجاد نشده و موافق رفتار شما می باشند و عده ای هم نگران این هستند که کحالی سرنوشت لاهیجان را در لنگرود رقم بزند و شهرداری را تبدیل به یک شهرداری ورشکسته بکند .



 



عدم دریافت حقوق و مطالبات کارمندان و کارگران شهرداری ، تجمع تعداد کثیری از پیمانکاران در دفتر شهردار ، آینده را روشن نشان نمی دهد پس حواستان را جمع کنید این روندی که در پیش گرفته اید به مرور جوابگو نخواهد بود و به شما و شهرداری و مردم لنگرود ضربه خواهد زد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان