به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی در مراسم بزرگداشت اولین بسیجی شهید مدافع حرم گیلان که در حسینیه تیپ تکاور مریدان برگزار شد اظهار کرد : شهدای مدافع حرم تکلیف طلب هستند و جان خود را در مسیر مبارزه با دشمنان اسلام فدا کرده اند.



 



امام جمعه بخش کومله با بیان اینکه برخی در دنیا تکلیف گریز هستند و در حقیقت گرفتار دنیا شده اند، گفت : پیشروی گفتمان انقلاب اسلامی در جهان به دلیل تکلیف طلبی شهدای مدافع حرم است.



 



وی ابزارهای دنیوی را عامل راحت طلبی انسان دانست و تصریح کرد : شهدا مبارزان راحت طلبی و دنیاطلبی هستند.



 



سلیمانی عنوان کرد : حرکت شهدای مدافع حرم بعضا فراتر از حرکت شهدای دفاع مقدس نمایان می شود، شهدای مدافع حرم ثابت کردند که هرگاه صدای مظلومی در عالم شنیده شود آرام نمی گیرند و جان خود را سپر مظلوم می کنند.



 



امام جمعه کومله با بیان اینکه شهدا حسرت های مادی خود را به حسرت های معنوی تبدیل کردند اظهار کرد : شبیه شدن به شهید فقط برگزاری یادواره و برگداشت های شهدا نیست، باید حرکت واقعی وجودی شهدا را شناخت و درک کرد و مثل آنان حرکت کرد تا انسان به سعادت برسد.



 

حسینعلی پورابراهیمی 14 خرداد امسال در حلب سوریه مجروح شد و 21 خرداد در یکی از بیمارستان های تهران به درجه رفیع شهادت رسید.






وی اولین شهید بسیجی و پانزدهمین شهید مدافع حرم گیلان است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان