مسوول اجرای احکام اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان از آزادسازی بیش از پنج هزار متر مربع از اراضی دولتی تحت مدیریت این اداره کل در شهرستان لنگرود خبر داد.





به گزارش لنگرنیوز ، ˈجاوید فلاح کریمیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این اراضی در شهرستان لنگرود، سال ها توسط شخصی حقیقی مورد تصرف قرار گرفته بود که پس از طی مراحل قانونی و صدور رأی قاطع دستگاه قضایی با اجرای حکم خلع ید و قلع قمع تمامی آثار تصرف در آن به بیت المال برگردانده شد.



وی با بیان این که مقابله با پدیده شوم زمین خواری و دست اندازی به اراضی دولتی بدون هرگونه اغماضی ادامه می یابد، تصریح کرد: با اشخاصی که تحت هر عنوان مبادرت به تصرف غیرقانونی اراضی دولتی کنند، برخورد قانونی می شود.



وی از اقدامات موثر دستگاه قضایی در جلوگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی قدردانی کرد و خواستار حمایت بیشتر این دستگاه ، از اقدامات اداره کل متبوع خود در مقابله با پدیده شوم زمین خواری شد .



فلاح کریمی بار دیگر از عموم مردم گیلان خواست به منظور مقابله سریع با پدیده شوم دست اندازی به اراضی دولتی گزارش های خود را از طریق شماره پیامک 100000141 و یا شماره 7222012-0131 اعلام کنند.



به گزارش ایرنا، از ابتدای امسال تا کنون 31 هزار مترمربع از اراضی دولتی راه و شهرسازی رفع تصرف شده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان