به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان لنگرود گفت: مسابقه عکس رمضان با هدف ارتقای مهارت های عکاسی باعنوان «ماه رحمت» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برای نخستین بار برگزار می شود.



 



صادق عابدینی مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان لنگرود با اعلام این خبر اظهار داشت: این مسابقه که با محوریت ماه مبارک رمضان، شب قدر، روز قدس و نماز پرشکوه عید فطر انجام می شود، از سوی کانون بسیج هنرمندان این شهرستان و با حمایت بخش خصوصی برگزار می شود.



 



وی با تأکید بر نواقص موجود در برگزاری این مسابقه عنوان کرد: با توجه به اینکه فاصله تصمیم گیری برگزاری این مسابقه تا عملی شدن آن در مدت زمان بسیار کوتاهی اتفاق افتاده، به نظر می رسد این رویداد هنری همراه با نواقصی، اما هنرمندان عکاس و مسئولان برگزاری این مسابقه تلاش می کنند به بهترین شکل برگزار شود.



 



مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان لنگرود با اشاره به شرایط شرکت در مسابقه عکس رمضان اذعان داشت: این مسابقه محدودیت سنی و منطقه ای ندارد و علاقمندان می توانند حداکثر پنج اثر هنری خود را تا ٢٠ تیر ماه به شماره ٠٩١١٩٤١٩١٤٤ بصورت تلگرامی ارسال کنند.



 



مسئول برگزاری این مسابقه همچنین از برگزاری نمایشگاه عکس های برتر خبر داد و متذکر شد: با انتخاب عکس های برتر نمایشگاه، مراسم اعطای جوایز نیز برگزار خواهد شد.



 



عابدینی در پایان خاطر نشان کرد: آثار ارسال شده توسط اساتید عکاسی داوری می شود و به آثار برتر جوایزی اعطا می شود.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان