به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر به نقل از خزر، امروز یکی از رسانه های خبری استان در مطلبی تحت عنوان شنیده ها مدعی شد که فرماندار فعلی صومعه سرا جایگزین رضا علیزاده در راس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خواهد شد و علیزاده، مدیرکل فعلی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جدی ترین گزینه برای جانشینی سیدرضا جوادپور در فرمانداری لنگرود است.



هر چند جوادپور، فرماندار فعلی لنگرود در گفتگو با خبرنگار خزر این خبر را کذب خواند (اینجا را بخوانید) اما به نظر می رسد قسمت دیگر این خبر یعنی برکناری قریب الوقوع علیزاده از راس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درست باشد چرا که پیش تر هم فرماندار صومعه سرا در گفت و گو با خبرنگار خزر خود را به عنوان یکی از گزینه های مطرح شده برای تصدی بر اداره کل صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری نام برده بود.(اینجا را بخوانید)





اما علی رغم تکذیب فرماندار فعلی لنگرود، اگر شانسی هم برای تصدی علیزاده بر راس فرمانداری لنگرود قائل باشیم، نمی توان از نقش مهم لاهوتی، نماینده لنگرود در تغییر روند این انتصاب غافل شد. هر چه که باشد تصاویری در فضای مجازی وجود دارد که علیزاده را به عنوان یکی از هواداران ندیمی، در پشت سر وی و در جمع حامیان او نشان می دهد. جالب آن که در این تصویر کحالی شهردار پیشین لاهیجان هم در کنار ندیمی به چشم می خورد که پس از برکناری از راس شهرداری لاهیجان، توانست شهردار لنگرود شود. حالا اگر علیزاده هم از راس سازمان میراث فرهنگی به فرمانداری لنگرود مهاجرت کند، ممکن است این سوال به ذهن برخی خوانندگان متبادر شود که آیا لنگرود مکانی امن برای حامیان ندیمی است؟!





%image_alt%





نکته دیگر اینکه باید ماند و دید این بار این انتصاب با هماهنگی نماینده لنگرود بوده است یا خیر؟ به قول دیگر آیا لاهوتی می پذیرد که همراه دیروز ندیمی، امروز سکاندار فرمانداری لنگرود شود؟ مطمئناً استاندار گیلان هنوز هم به خوبی به یاد دارد که انتصاب فرماندار لاهیجان تا چه اندازه موجب ناراحتی نماینده این شهرستان شد تا آن جا که نیکفر، احتمال تحقیق و تفحص از استانداری گیلان را مطرح کرد و لذا بعید است دکتر نجفی بخواهد با انتصاب فرماندار لنگرود بدون هماهنگی لاهوتی، یک نماینده دیگر را به جمع موافقان تحقیق و تفحص از استانداری بیفزاید.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان