به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، همزمان با آغاز فصل تابستان و شروع برنامه های فرهنگی و هنری در سطح ادارات مختلف خصوصاً اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به برگزاری کلاس های تابستانی از قبیل قرآن ، خوشنویسی ، موسیقی ، تئاتر و ... برای  علاقمندان به این رشته ها شروع به تبلیغات و ثبت نام نموده اند  یکی از راههای خوب و مورد توجه تکنیک کارکنان در بخش های مختلف فرهنگی و هنری استفاده از خلاقیت های هنری و همچنین بکارگیری آنها در محیط کار می باشد.



 



بر حسب تحقیقات آماری مختلف، کارمندانی که محیط خود را به صورت های گوناگون آرایش می دهند، دارای کارآیی و توان روحی و فکری بیشتری نسبت به بقیه و دارای استرس کمتری هستند و همچنین مراجعه کنندگان به این متصدیان امور، آرامتر و با صبر و حوصله بیشتری پیگیر امور خود  می شوند.



 



به جاست که دستگاه های دولتی و سازمانهای اداری، این اقدامات خود جوش را ارج نهند و امتیازاتی برای کارمندان خوش ذوق و سلیقه خود قائل شوند.



 



کارمندان ادارات و دفاتر مختلف بیشتر عمر مفید خود را در مکانهای کاری و دفتری میگذرانند که شاید ساعات حضور فعال یک کارمند بیشتر از حضورش در خانواده و محل سکونت خود باشد؛ بنابراین لازم است این اوقات را هم برای خود و هم ارباب رجوع تلطیف و زیباسازی نماییم.



 



شایان ذکر است در همین راستا یکی از کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود نسبت به انتخاب آثار خوشنویسی با مضامین عاشقانه و عارفانه و نصب آن در محیط کار خویش اقدام نموده است.



 



امید است با حمایت و استقبال مسئولین و روسای ادارات شهرستان و نیز بکارگیری کارکنان از ذوق و سلیقه ی خویش ، محیط های اداری برای ارباب رجوع تلطیف شده و باعث افزایش روحیه و انرژی و در نهایت تکریم هر چه بیشتر و بهتر ارباب رجوع شود.

374987_orig

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان