به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، امام جمعه کومله در خطبه های این هفته نماز جمعه که بعد از راهپیمایی روز قدس در مسجد جامع این شهر برگزار شد، گفت: تقوا بهترین نتیجه و توشه برای سالک الی الله در ماه مهربانی و غفران الهی است.



 



وی با اشاره به داستانی از یکی از پیامبران که از جانب خداوند وظیفه ابلاغ معارف دین را به عهده داشت سوالی را مطرح کرد که" خدایا در بین بندگان تو کدام یک از بندها نزد تو محبوب تر هستند؟" افزود: جواب آمد" کسانی که بی تفاوت نسبت به کسی که به زمین می خورد، نباشند و کسانی که به مصیبت زده ها تسلیت می گویند و آنان را به بردباری و صبر دعوت می کنند و افرادی که مریض ها را فراموش نکنند و به عیادت انها روند" نزد خداوند متعال جزء محبوبین هستند.



 



حجت الاسلام سید جواد سلیمانی، با اشاره به اینکه امیر المومنین(علیه السلام) در پنج مسیر با گام های پیاده قدم می زد، خاطرنشان کرد: مسیرهای نماز عید فطر، عید قربان، نماز جمعه، تشییع جنازه و عیادت از مریض از جمله مسیرهای الهی به فرموده امیر المومنان است.



 



امام جمعه کومله با تاکید بر اینکه در روز های پایانی ماه مبارک رمضان بیشتر از حال همدیگر باخبر شویم، اظهار کرد: در این ایام مریض ها را فراموش نکنیم و دنیای آپارتمانی ما را از همدیگر غافل نکند.



 



وی با بیان اینکه روز قدس میراث گران بهای امام راحل است، تصریح کرد: در این روز استکبار جهانی با خروش مسلمانان به وحشت می افتد ومردم با وفاداری به آرمان های الهی بار دیگر با  حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که اسرائیل نمی تواند شعار از فرات تا نیل خود را ادامه دهد و روز قدس همانند دیواری در مقابل آنان است.



 



حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه این راهپیمایی ها و سر دادن شعارها قطعا اثرگذار خواهد بود، اذعان کرد: هدف و وظیفه ما این است که  در کنار برادران مسلمان خود باشیم و از اعتقادات خود دفاع کنیم.



 



امام جمعه کومله ادامه داد: مبارزان فلسطینی به جبهه توحید بپیوندند و به فرموده مقام معظم رهبری روز قدس، لیله القدر تاریخ اسلام است.



 



وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان ویژگی های قوم یهود  و اینکه هیچ ملتی آنها را قبول ندارند و همیشه انکار در برابر آنها وجود داشت، خاطرنشان کرد: قرآن کریم بالغ بر 17 بار ویژگی های منفی به یهود نسبت داده است.



 



حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه امروز صهیونیست فقط یهودی های افراطی نیستند، اظهار کرد: صهیونیسم یک تفکر التقادی بسیار خطرناکی هستند که پیمان شکنی و شبهه افکنی و آلودگی فکری از ویژگی های انان است و این رژیم سفاک به هیچ کدام از قراردادهای سازمان ملل پایبند نیستند.



 



وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم خدای متعال که ویژگی های یهود را که بالغ بر 17 بار برای شناساندن این اهریمن به ما یاده است، در قلوب ما نهادینه شود و دشمن واقعی خود را بشناسیم.



 
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان