به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، پروانه یکی از  روزنامه نگاران شهرستان خود در خصوص بی لطفی مسئولان شهرستان نسبت به روز قلم نوشته ای را در کانال خود منتشر کرد.



 



پروانه در کانال تلگرامی خود نوشت :



 

هوا بس ناجوانمردانه گرم است!



روز چهاردهم تیرماه روز گرامیداشت شهرداری و دهیاری و صدالبته یک واژه غریب در شهرستان لنگرود یعنی روز قلم است!

در حالی که چندین روز به روز گرامیداشت شهرداری و دهیاری نه روز قلم مانده است مسئولان بصورت خودجوش برای گرامیداشت صنف مظلوم دهیار در روز پنجشنبه مورخ 10 تیرماه در سالن تفدیده و بسیار گرم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود جلسه ای را بدون تقدیر و.... فقط فقط با سخنرانی برگزار کردند!

سه سخنران استانی و شهرستانی در این فضای گرم به گرمی و حرارت در مورد نقش و جایگاه دهیاران در توسعه و نقش جذب روستاییان در بحث عضویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان گیلان گفتند و از شرکت تمامی حضار از دهیاران، اعضای شورای اسلامی روستاها و تک تک مسئولان پشت تریبون به نیکی یاد کردند همه و همه!

اما در این فضای گرم فقط یک قشر بودند که ظاهرا اصلا در سالن دیده نمی شدند؟!

بلی دیواری کوتاه تر از قشر خبرنگاران و اصحاب رسانه مگر پیدا می شود؟!

در فضای گرم سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود که یادآور آب و هوای مناطق استوایی بود در آستانه روز قلم به راحتی خوردن یک لیوان آب باز قشر مظلوم اصحاب رسانه این دیار فرهنگ پرور دیده نشد!

به راستی این نگاه نامهربانانه تا چه زمانی باید انجام شود؟!

مسئولی که حتی پشت تریبون حاضر نیست به خبرنگاران یک خداقوت ساده و رایگان بگویید چه انتظاری می توان داشت؟!

در آستانه روز گرامیداشت قلم وقتی هر چه قدر گوش هایم را تیز کردم هیچ کلمه ای در مورد رسانه؛ فرهنگ؛ قلم و......... نشنیدم........!

فقط می توان نوشت هوا ناجوانمردانه گرم است! البته خیلی گرم و شرجی و خالی از محبت!



مصطفی پروانه



روزنامه نگار، فعال فرهنگی و رسانه ای



جمعه 11 تیرماه 1395
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان