به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، معاون عمرانی فرمانداری لنگرود در جلسه شورای اداری که در این شهر برگزار شد بابیان اینکه در سال 1394 با مشکلات عدیده ای مواجه بودیم، اظهار کرد : چرخه کارهای عمرانی در شهرستان لنگرود با دیگر شهرستان ها تفاوت اساسی دارد و با پیشرفت و سرعت خوبی در حال پیشروی است.



 



فرامرز مصطفوی با اشاره به اینکه سالانه بیش از 1000 میلیارد ریال پروژه در شهرستان اجرایی می شود، گفت : 12 میلیارد ریال از کارهای عمرانی مربوط به شهر کومله است که هم اکنون در حال انجام است.



 



وی بابیان اینکه نیاز مردم همراه با گذر زمان بیشتر می شود، افزود : سد پهلوان بست، اجرای طرح های هادی، احداث مجتمع آب شرب موبندان، آسفالت راه های روستایی ازجمله کارهای عمرانی است که در این شهر در حال انجام است.



 



سرپرست بخشداری کومله داشتن طرح جامع شهری کومله را برای شهرداری حیاتی دانست و تصریح کرد : زردآب محله طرح هادی، دهیار و شورا ندارد و لازم است رئیس بنیاد مسکن لنگرود اقدامات عملی در خصوص وضعیت زرداب محله را انجام دهد.



 



مصطفوی گفت : به دلیل قدمت زیاد لوله های آب شرب کومله، مردم در استفاده از آب شرب با مشکلاتی مواجه هستند.



 



معاون عمرانی فرمانداری لنگرود بابیان اینکه 4 نقطه در کومله دارای رانش زمین است، اضافه کرد : در خصوص رانش هایی که در چند ماه گذشته در کومله انجام شد گزارش هایی کامل برای مدیریت بحران استان جهت انجام اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از وقوع مجدد رانش ارسال شد ولی تاکنون جوابی دریافت نشد.



 



وی با اشاره به مشکلات و دغدغه های فراوان در خصوص تغییر اراضی کاربری، افزود : استخرهای طبیعی کومله از ظرفیت بالایی برخوردار هستند که می توان با برنامه ریزی و چندمنظوره کردن علاوه بر احیا آن ها، موجب درآمدزایی نیز شد.



 
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان