رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) لنگرود در خصوص پرداخت زکات فطریه به خبرنگار لنگرخبر گفت: کمیته امداد امام (ره) آماده جمع آوری زکات فطریه سادات، فطریه عام و کفاره شهروندان در مصلی های برگزاری نماز عید سعید فطر و تمامی مساجد است.



 



وی با بیان اینکه بیش از یکصد صندوق کمیته امداد امام(ره) لنگرود آماده جمع آوری زکات است، اظهار کرد: 10 پایگاه ثابت کمیته امداد امام (ره) نیز در شهرستان مستقر است تا زکات را جمع آوری و بین فقرا و نیازمندان توزیع کند.



 



مهدی پنجی ادامه داد: سال گذشته 63 میلیون تومان زکات فطریه در شهرستان جمع آوری و به خانواده های نیازمند تحت حمایت اهدا شد.



 



رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) لنگرود از اطعام هزار و 100  مددجو با پهن کردن سفره های افطاری در ماه مبارک رمضان خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد 400 مددجو در شب میلاد امام حسن مجتبی(علیه السلام) در نمازخانه کمیته امداد امام(ره) لنگرود و 700 نفر نیز در شب 23 ماه رمضان در اطاقور اطعام شدند.



 



وی با بیان اینکه تا به امروز(14 تیر) 180 سبد غذایی خشک ( برنج، روغن، خرما، چای خشک، حبوبات،رب، ماکارونی و مرغ)بین خانوارهای تحت پوشش توزیع شد، اظهار کرد: ارزش هر سبد کالا بین 70 تا 130 هزار تومان است که همچنان(تا آخر ماه رمضان) ادامه دارد.



 



پنجی با اشاره به اینکه 70 حامی در سه شب لیالی قدر نیز با  کمک ماهیانه به ایتام، یاری رسان این نهاد می شوند، اذعان کرد: در حال حاضر هزار و 150 حامی خیر در شهرستان از 215 ایتام حمایت می کنند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان