مسئول سازمان بسیج دانشجویی گفت: اصلاح طلبان مدعی هستند دولت بدنه اجتماعی ندارد و دوست دارند بدنه اجتماعی دولت یازدهم را همان بدنه اصلاح طلبان بدانند، اگر دولت یازدهم در این بازی وارد شود، دیگر صاحب دولت دوازدهم نخواهد بود.

به گزارش لنگرنیوز ، محمد ودود حیدری مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در گفت وگو با فارس با اشاره به مصاحبه اخیر حجاریان در یکی از ویژه نامه های اصلاح طلب گفت: صحبت های اخیر حجاریان نشان از یک اختلاف نظر اساسی بین مدعیان رهبری اصلاحات و مسئولین دولت یازدهم دارد.

حیدری با بیان اینکه روحانی نمی خواهد با طناب اصلاح طلبان به چاه برود، اضافه کرد: تجربه دوره اصلاحات و دهه هفتاد به سیاسیون ما فهمانده است که طناب اصلاح طلبان طناب پوسیده ای است.

حیدری خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان به خاطر اینکه مبانی خودشان را براساس مبانی غرب که فاصله جدی با مبانی انقلابی ما دارد، بنا گذاشته اند، همراهی شان تا به حال نتوانسته موجب شکوفایی یک مجموعه شود و به هر جایی که پا گذاشته اند، همراهی آنها با نگاه های دشمنان انقلاب، باعث شده که به توفیق جدی دست پیدا نکنند.

وی تصریح کرد: اگر دولت یازدهم دولت هوشمندی باشد مقدرات خودش را به مقدرات مدعیان رهبری اصلاحات گره نمی زند، زیرا گره زدن مقدرات دولت یازدهم به نگاه های مدعیان رهبری اصلاحات نتیجه ای جز عدم توفیق در مواجهه با افکارعمومی مرم را در پی ندارد.

وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم برای خود مبانی خاصی را اعلام کرده است، افزود: ما امروز شاهد سهم خواهی جدی اصلاح طلبان از دولت یازدهم هستیم که این سهم خواهی را در تصاحب مدیریت ها در مناسبات کلان رویکردی و در حاشیه سازی های مختلف می بینیم.

حیدری یادآور شد: اگر سهم خواهی اصلاح طلبان از یک حد متوسطی بیشتر برود مسلماً دولت یازدهم تحت نگاه اصلاح طلبانه به قهقرا خواهد رفت.

وی در خاتمه ادامه داد: امروز می بینیم اصلاح طلبان مدعی هستند که دولت یازدهم بدنه اجتماعی ندارد و دوست دارند بدنه اجتماعی دولت یازدهم را همان بدنه اصلاح طلبان بدانند و بنامند و اگر دولت یازدهم در این بازی قرار بگیرد دیگر صاحب دولت دوازدهم نخواهد بود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان