به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، کمپانی که قصد دارد مراسم افتتاحیه برای لیگ نوپای هند برگزار کند، دعوتنامه ای را برای مصطفی نظری سنگربان سابق تیم ملی و کنونی تیم فوتسال تاسیسات ارسال کرده است.

در پیش قرارداد صخره سنگی با این کمپانی عنوان شده که وی برای افتتاحیه لیگ هند در کنار بازیکنانی چون فالکائو، میگلین، روملو و تیاگو حاضر شود. پیش از این از حسین طیبی نیز به عنوان یکی از بازیکنان ایرانی دعوت شده به این مراسم یاد شده بود. همچنین بازیکنانی چون رونالدو، سالگادو، فیگو، دکو و پل اسکولز در فوتبال در این تورنمنت حاضر خواهند شد.

البته حضور مصطفی نظری هم مانند حسین طیبی به نظر کادر فنی تاسیسات برمی گردد چرا که در وهله اول این مراسم با جام باشگاه های آسیا و حضور تاسیسات در این مسابقات همزمان شده که طبیعتا این 2 بازیکن نمی توانند در این تورنمنت حاضر شوند و در وهله دوم این تورنمنت در بهمن ماه برگزار می شود که باید دید نظر کادر فنی تاسیسات در مورد حضور این بازیکنان در مسابقات با توجه به اینکه اواخر لیگ برگزار می شود، چیست.

مصطفی نظری در گفت وگو با فارس این خبر را تائید کرد و اظهار داشت: من با وحید شمسایی در مورد حضورم در این تورنمنت صحبت کردم که طبیعتا نمی توانیم در وهله اول به خاطر همزمانی با جام باشگاه های آسیا در این مسابقات حاضر شویم. حالا پس از بازگشت از جام باشگاه های آسیا می توانیم در مورد حضور در تورنمنت دعوت شده صحبت کنیم.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : تجاوز

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان