به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود در جمع خبرنگاران گفت: برنامه ریزی، استمرار و تداوم ومقید بودن به برنامه حفظ از مهم ترین عوامل موثر در حفظ قرآن کریم است.



 



حامد اسماعیل پور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت ترویج حفظ قرآن کریم، اظهار کرد: اداره اوقاف شهرستان  در راستای پیروی از فرمایشات  مقام معظم رهبری و همچنین در قالب اجرای طرح ملی  تربیت حافظان قرآن کریم  اقدام به راه اندازی اولین مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم نموده است.



 



وی از افتتاح اولین مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم در لنگرود خبر داد و تصریح کرد: در راستای اجرای پنجمین سال برگزاری طرح ملی تربیت  حافظان قرآن کریم مرکز تخصصی  حفظ قرآن در موقوفه شهید عزیزیان  کومله راه اندازی می شود.



 



اسماعیل پور با بیان اینکه در این مرکز مربیان مجرب به صورت تخصصی حفظ ترتیبی و موضوعی قرآن را آموزش می دهند، خاطرنشان کرد: این مرکز امروز (22 تیر) با حضور مردم و مسئولین منطقه کومله به طور رسمی آغاز به کار می کند.



 



سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود ادامه داد: این مرکز در کنار آموزش روانخوانی و روخوانی  قرآن کریم به شکل تخصصی حفظ  قران کریم را در دو گروه خواهران و برادران آموزش می دهد.



 



اسماعیل پور اذعان کرد: آموزش با رویکرد حفظ قرآن، ارتقا سطح کیفی و کمی حافظان قرآن کریم و معرفی فعالان این عرصه به جامعه از مهم ترین اهداف این مرکز تخصصی است.



پایان پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان