به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، به نقل از «لاهیجان»، نشست یک روزه مدیران فرهنگی پایگاه های مقاوت در حسینیه سپاه ناحیه لاهیجان برگزار شد. در این جلسه آموزشی که مسئولان فرهنگی استان گیلان حضور یوسف پور خرسندی کارشناس ارشد علوم سیاسی با بیان اینکه امروزه فاصله گرفتن جوانان از مساجد یکی از مهمترین آرزو های دشمنان انقلاب اسلامی است چرا که دشمن سعی دارد با پیشرفته ترین ابزار فرهنگی و شبکه های مجازی معنویات در بین جوانان را کم رنگ جلوه دهد گفت: مسؤولین فرهنگی پایگاه های مقاومت بسیج وظایف سنگینی دارند و باید جوانان را جذب مساجد کنند.



وی با بیان اینکه مسئولان از سخت گیری ها پرهیز کنند، چرا که جوان امروز با جوان زمان انقلاب تفاوت هایی دارند گفت: جوانان امروز در حوزه های مختلف آگاهی و شناخت درباره مسائل دارند.



این کارشناس علوم سیاسی در ادامه با بیان اینکه بسیج امروز بسیج قلم و اندیشه است گفت: یکی از مهم ترین دغدغه های رهبر انقلاب، ولنگاری در فرهنگ جامعه است.



وی عدم توجه برخی از مسئولین فرهنگی را باعث خانه نشینی برخی از هنرمندان متعهد دانست و افزود: متاسفانه بعضی از هنرپیشگان، حضور در پارتی های شبانه را نشان فرهنگ بازیگری می دانند.



وی بااشاره به اینکه عدم نظارت مسئولین در بخش فرهنگی باعث شده تا رسانه ملی و تلویزیون با سینما فرق داشته باشدو همین امر باعث شده که افرادی بی تعهد اقدام به تولید فیلم هایی خارج از شان خانواده ایرانی کنند گفت: البته ما با سینما و هنر مخالف نیستیم بلکه با فحشا و بی فرهنگی مخالفت میکنیم.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان