به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، منوچهر مهدی پور در نشست خبری با اصحاب رسانه لنگرود در پاسخ به این سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا همه کارهای عمرانی مثل میدان ها شهر باهم استارت زده شده و خیلی هم کند در حال انجام است، اظهار کرد : بعد از ورود کحالی به عنوان شهردار لنگرود، جلساتی در شورای ترافیک برگزار شد که در ابتدای کار بحث ترافیک شهری مطرح شد و پیشنهاد شد اصلاح هندسی، اصلاح معابر و بحث ترافیکی شهر انجام شود که این کار به سرعت انجام شد و در ادامه نیز طراحی و اجرا طرح داخل میدان ها در حال انجام است.



 



رئیس کمیسیون عمران شهرداری لنگرود گفت : در ابتدا شهردار لنگرود سیمای ظاهری شهری را در نظر گرفته بودند و قول دادند که تمام پروژه ها به غیراز پروژه پارک فجر تا قبل از هفته دولت به پایان برسد.



 



وی با اشاره به آب گرفتگی معابر شهری در زمان باراندگی، افزود : از آغاز فعالیت دور چهارم شورای شهر لنگرود در سال 1392 تاکنون بالغ بر 2700 متر لوله گذاری در سطح شهر برای دفع آب های سطحی انجام شده است.



 



مهدی پور اضافه کرد : یکی از عوامل آب گرفتگی معابر شهری و خیابان ها، برگ های درختان و زباله هایی است که مردم در جوی های آب کنار خیابان رها می کنند.



 



نائب رئیس شورای شهر لنگرود در خصوص آخرین وضعیت تنها سینما لنگرود، عنوان کرد : بعد از فوت صابر رهبر مسئول سینما آزادی لنگرود جلساتی با وراث سینما برگزار شد تا سینما مجدد راه اندازی شود و وراث نیز مبلغی را برای فروش سینما اعلام کردند.



 



وی بابیان اینکه قیمت پیشنهادی 250 میلیارد ریال اعلام شد، ادامه داد : طی جلساتی که با مسئولان شهرستان برگزار شد قرار شد مبلغی برای خرید سینما به شهرداری لنگرود تخصیص داده شود که علاوه بر بازگشایی سینما، درآمدزایی نیز برای شهرداری داشته باشد که به زودی خبرهای خوشی برای شهروندان لنگرودی درراه است.



 



مهدی پور در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص وضعیت نامناسب پارک های لنگرود اعلام کرد : وضعیت پارک ها در شهرستان آن طوری که شایسته شهروندان باشد، نیست و این امر نیز در طول این مدت بیشتر مدنظر قرارگرفته  و قرار است فضای تفریحی و پارک موتوری احداث شود.



 



نائب رئیس شورای شهر لنگرود در پاسخ به سؤال یکی دیگر از خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پایانه لنگرود گفت : در سال های گذشته زمینی برای احداث پایانه خریداری که به دلیل عدم وجود کارشناسی مناسب، مشکلاتی نیز در بحث سند زمین به وجود آمده که ناقص و ابتر مانده است که برای حل این مشکل برخی از پایانه ها به صورت شخصی اقدام به احداث پایانه کردند.



 



وی بابیان اینکه احداث پایانه برای شهرداری مقرون به صرفه نیست، ادامه داد : لازم است در این خصوص بخش خصوصی وارد شود و در صورت تهیه مکان مناسب برای پایانه توسط شهرداری،  پایانه های خصوصی موظف هستند به پایانه جدید منتقل شوند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان