به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سردار محمدعلی حق بین، فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان در یادواره 110 شهید گردان حضرت رسول اکرم( صلی الله علیه و اله و سلم) که عصر(31 تیر) در مهدیه رشت برگزار شد، اظهار کرد: این گردان از گردان های پر افتخار دوران دفاع مقدس بوده است.



 وی با اشاره به شجاعت ها و دلاوری های رزمندگان گردان حضرت رسول اکرم( صلی الله علیه و اله و سلم) و شهید سید مهدی نقیبی، فرمانده این گردان، گفت: دفاع رزمندگان گیلانی امروز هم در سنگر دفاع از حرم حضرت زینب( سلام الله علیها) ادامه دارد.





فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان تاکید کرد: اگر دشمن توان حمله به ایران اسلامی را ندارد به خاطر رزمندگان ایمان باوری است که ثابت کردند در هرجایی که باشد حاضرند از حدود اسلام دفاع کنند.





 وی با بیان اینکه قدرت رزمی نشات گرفته از ایمان رزمندگان ایرانی برای دشمن ثابت شده است، گفت: دشمن به این قطعیت رسیده که برای مقابله با انقلاب باید با ایمان مردم ایران مقابله کند.





حق بین اذعان داشت: انقلاب معادلات دشمن را در منطقه بر هم زد و کار را به جایی رسانده که دشمن و استکبار جهانی سردرگم شده است.





 وی ایجاد جنگ افروزی در کشورهای اسلامی را توطئه غرب برای مهار قدرت دنیای اسلام دانست و گفت: جنگ های کنونی در کشورهای اسلامی از طرح های جوزف نای، طراح و تئوریسین جنگ نرم در 10 سال پیش بوده است.





فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان، ایجاد گروهک تروریستی داعش را در همین راستا ارزیابی کرد و گفت: این گروهک آمده تا ریشه دین را بزند.





 وی با اشاره به توفیقات جمهوری اسلامی ایران در مقابله با داعش، گفت: جمهوری اسلامی ایران با همکاری جریان مقاوت در منطقه و ضربه زدن به جریان تکفیری باعث شد آمریکا از سطح راهبردی به سطح عملیاتی نزول پیدا کند.





 حق بین یادآور شد: انقلاب اسلامی و خون شهدا، آمریکا را رسوا کرده است، چرا که اکنون عقل سالمی در ایران پیدا نمی شود که آمریکا را دزد و راهزن نداند.





وی ایجاد اختلاف بین صفوف مردم در ایران را نقشه جدید استکبار برای مقابله با انقلاب خواند و خاطرنشان کرد: وحدت راه شهدا بوده است و ما هم باید با الگو برداری از شهدا این مسیر را ادامه دهیم.





فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با بیان اینکه استکبار می خواست ما را در منطقه مفتضح کند، گفت: در مقابله با توطئه استکبار ما هم ارتش بزرگ دنیای اسلام را شکل دادیم و اکنون جنگ را در سوریه برده ایم.





حق بین اعلام کرد: اگر زمانی ارتش بیست میلونی بسیج را در ایران داشتیم اکنون با ساماندهی نیروهای مردمی در سوریه، لبنان و عراق نیروهای این ارتش به دهها میلیون نفر افزایش پیدا کرده است.



پایان پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان