به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، فرماندار لنگرود در جلسه شورای اداری که عصردیروز(6 مرداد) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: کلیه ادارات باید در مصرف برق صرفه جویی و بدهی های خود را هم پرداخت کنند.



 



وی با تاکید بر اینکه مصرف برق ادارات در ساعات غیر اداری کنترل و رصد می شود، تصریح کرد: اداره برق شهرستان به صورت محسوس و نامحسوس مصرف برق در ساعت غیر ادارای را رصد می کند.



 



سید رضا جوادپور از مطالبات 17 میلیارد تومانی چایکاران لنگرودی خبر داد و افزود: یکی از خواسته های چایکاران پرداخت مطالبات آنان است که 60 درصد چایکاران هنوز مطالبات خود را دریافت نکردند.



 



فرماندار لنگرود با اشاره به حوادث مختلف سیلابی در دیوشل و اطاقور و شناسایی 6 نقطه خطرناک که به مرز خطر رسیده است، خاطرنشان کرد: باید با تامین اعتبارات لازم مشکل مناطق خطرآفرین هر چه زودتر مرتفع شود.



 



وی در بخش دیگری از سخنانش به بندر چمخاله، بیمارستان لنگرود ، سدهای لاستیکی و کنارگذرشهرستان اشاره و تسریع در پیگیری روند واگذاری بندر چمخاله، پرداخت بدهی پیمانکاران و درخواست توجه بیشتر و تامین منابع مالی در خصوص سدهای لاستیکی را خواستار شد.



 



پایان پیام/167
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان