دبیربرگزاری ستاد یادواره شهدا آنسرمحله از برگزاری یادبود31 شهید آنسرمحله ، خاطره گویی و تجلیل از رزمندگان و پدران و مادران شهدا خبر داد.حمزه ازادی دوست لنگرنیوز

به گزارش  لنگرنیوز ، دبیربرگزاری ستاد یادواره شهدا آنسرمحله از برگزاری یادبود31 شهید آنسرمحله ، خاطره گویی و تجلیل از رزمندگان و پدران و مادران شهدا خبر داد.

 

حمزه آزادی دوست لنگرودی در گفت و گو با خبرنگار لنگرنیوز گفت : این مراسم در طی 5 روز از پنج شنبه آغاز می شود و تا 10 دی ماه با برگزاری مراسم یادواره به اتمام می رسد.

 

وی گفت : این یادواره در طی 5 ویژه برنامه برگزار می شود و آغاز این مراسم عصر روز پنج شنبه 5دی ماه1391 با غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای لنگرود آغاز می شود تا با تجدید بیعت با شهدا و آرمان های امام راحل میثاق مجددی داشته باشیم.

 

دبیربرگزاری ستاد یادواره شهدا آنسرمحله اظهار کرد : مراسم نکوداشت و تجلیل از پدران و مادران شهدا آنسرمحله نیز 5دی ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد آنسرمحله برگزار می گردد .

 

وی هدف از برگزاری نکوداشت و تجلیل را گفت : طبق سفارش امام راحل که فرمودند باید رسیدگى کامل به خاندان شهدا و آسیب دیدگان و معلولین در این راه، چه در انقلاب و چه قبل و بعد از آن به نحو احسن و با مراعات احترام آنان بشود   این کار را انجام می دهیم تا بتوانیم گوشه ای از زحمات این بزرگواران را توانسته باشیم انجام دهیم و همه خانواده شهدا بر روی ملت حق دارند چرا که بهترین عزیزان خود را فدای آزادی امروز ما کردند.

 

آزادی دوست اظهار کرد : رهبر معظم انقلاب فرمودند :اگر این ایثارگریها نبود، معلوم نبود که کشور، تمامیت ارضى داشته باشد یا نه. امنیت داشته باشد یا نه. دشمن داخل کشور ما باشد یا نه. و آیا چنین امکانى وجود داشته باشد که کسى بتواند براى کشور، کار و تلاش کند و سازندگى به وجود آورد به همین منظور مراسم خاطره گویی رزمندگان آنسرمحله نیز 6 دی ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد این محل با هدف یاد ایان جنگ و مروز خاطره برای جوانان حال حاضر برگزار می شود.

 

دبیربرگزاری ستاد یادواره شهدا آنسرمحله گفت : مراسم یادواره 31 شهید آنسرمحله از قدیمی ترین ستاد های برگزاری یادواره شهدا در لنگرود می باشد و قدمتی 22 ساله دارد .

 

وی گفت : مراسم یادواره عصر روز سه شنبه 10 دی ماه مصادف با 28 صفر در مسجد صاحب الزمان آنسرمحله برگزار می شود.

حمزه ازادی دوست لنگرنیوز

 

آزادی دوست اظهار کرد : سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسن سمیعی از روحانیون مبارز در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی می باشد و در پایان حرکت هیئت عزاداری از طرف مسجد به طرف گلزار شهدا لنگرود حسن ختام این ویژه برنامه می باشد.

 

وی از راه اندازی سایت برای معرفی بیشتر31 شهید آنسرمحله خبرداد و گفت : علاقه مندان برای مشاهده این وبسایت می توانند به آدرس الکترونیکی ansarmahalleh.ir مراجعه کنند که در حال حاضر در حال آماده سازی می باشد و امیدواریم بتوانیم تا روز برگزاری یادواره از این سایت رونمایی کنیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان