به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، علی خاوری در جلسه شورای اداری لنگرود که به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در فرمانداری لنگرود برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان لنگرود در بخش شاخص آسفالت از میانگین کشوری هم بالاتر است و این نهضت در سایر شهرستان ها نیز ادامه دارد.



 



وی افزود: از سال گذشته تاکنون بیش از ۴۰ کیلومتر از راه های شهرستان لنگرود آسفالت شده است و در هفته دولت شاهد افتتاح های بزرگی در این شهرستان خواهیم بود.



 



خاوری با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه مسکن مهر شهرستان لنگرود بیان کرد: در فاز اول، حدود ۸۹۶ واحد مسکن مهر لنگرود احداث شده است و بخش زیادی از این تعداد به متقاضیان تحویل داده شده است.



 



مدیرکل راه و شهرسازی گیلان تصریح کرد: فاز دوم مسکن مهر لنگرود نیز به تعداد یک هزار و ۴۰ واحد در دست احداث است که تعداد ۶۴۰ واحد آن تحویل داده شده و مابقی هم بزودی به بهره برداری می رسد.



 



وی در ادامه با بیان اینکه در شهرستان لنگرود، پروژه های در سطح ملی در دست احداث است گفت: کنارگذر لنگرود با پیشرفت فیزیکی ۵۴ درصد تاکنون بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال هزینه داشته است که برای تکمیل آن به ۶۲۲ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.



 



خاوری بیمارستان ۱۲۹ تختخوابی لنگرود را از دیگر پروژه های در سطح ملی این شهرستان عنوان کرد و افزود: پروژه بیمارستان ۱۲۹ تخت خوابی لنگرود با زیربنای ۱۱ هزار متر مربع از پیشرفت فیزیکی ۶۷ درصدی برخوردار است.



 



به گفته این مسئول، میزان اعتبار کل پروژه بیمارستان لنگرود ۴۱۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است که تاکنون ۱۸۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.



مدیرکل راه و شهرسازی گیلان همچنین به پروژه بهسازی محور حسن رود- چمخاله - رودسر اشاره و تصریح کرد: این پروژه برای کاهش ترافیک منطقه نقش بسزایی ایفا می کند و پیشرفت فیزیکی کل این پروژه ۳۵ درصد است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان