به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان گیلان در جدیم و جلسه تودیع و معارفه امام جمعه قدیم و جدید بخش کومله، اظهار کرد : فضیلت نماز جمعه را تمام مردم درک و به اهمیت آن واقف هستند.



 



حجت الاسلام علی اسلامی نژاد با تأکید بر اینکه همه مردم باید مبلغ نماز جمعه باشند، افزود : نماز جمعه تجدید بیعت در هر هفته با پیامبر اکرم(ص) و باعث انسجام و وحدت مردم و رهبری می شود.



 



وی نماز جمعه را نماد وحدت در انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت : منافقین به دلیل روشنگری های امامان جمعه در زمان انقلاب، شخصیت های برجسته ای نظیر آیات عظام مدنی،  قاضی طباطبائی، صدوقی و دستغیب را ترور کردند تا این تریبون را خاموش کنند ولی تاکنون پرشکوه ترین تریبون سیاسی و عبادی انقلاب همین نماز جمعه است.



 



مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان گیلان بابیان اینکه مردم شهر کومله از هر حیث خوش شانس هستند، خاطرنشان کرد : زمانی که حجت الاسلام سلیمانی به عنوان امام جمعه معرفی شد برخی فکر می کردند که این طلبه جوان و تازه به دوران رسیده است ولی بعد از گذشت چند هفته همگان به قدرت بیان و توانایی حجت الاسلام سلیمانی اقرار کردند.



 



حجت الاسلام اسلامی نژاد بیان کرد : قران به حضور گسترده به حضور مردم در نماز جمعه سفارش و تأکید کرده است ولی ما از آن سفارش خیلی فاصله داریم.



 



در این مراسم حجت اسلام علی رضا محیطی به عنوان امام جمعه جدید کومله منصوب و معارفه شد و از زحمات و تلاش های حجت الاسلام سید جواد سلیمانی تقدیر شد.



 



حجت الاسلام سید جواد سلیمانی از ۶ تیرماه ۱۳۹۳ تا تیرماه گذشته امام جمعه کومله بود که در ۲۶ تیرماه گذشته به عنوان امام جمعه شهرستان رودبار قصران(اوشان فشم تهران) انتخاب شد.



 



[gallery columns="1" size="large" ids="61395,61396,61397,61398,61399,61400,61401,61402,61403,61404"]

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان