امیری گفت : در شهرستان 162 مسجد وجود دارد که در ایام ماه مبارک رمضان نماز های ظهر و مغرب به صورت جماعت همراه با سخنرانی مبلغین دینی برگزار می شود که سازمان تبلیغات بیش از 100 روحانی را به مساجد اعزام می کند.





به گزارش لنگرنیوز ، حجت الاسلام امیری در گفت و گو با لنگرنیوز گفت : سازمان تبیلغات اسلامی به دستور امام راحل در اول تیر 1361 تاسیس شد و این سازمان در تمام زمینه های فرهنگی و قرآنی فعالیت دارد.



رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان لنگرود اظهار کرد : با توجه به نزدیک شدن به ایام ماه مبارک زمضان ، سازمان تبلیغات اسلامی لنگرود در بحث اعزام مبلغ به مساجد و تکایا شهرستان از ماه های گذشته جلساتی را برگزار کرده است و روحانیون و مساجد مشخص شده اند و از روز اول ماه مبارک رمضان روحانیون بومی برای تبلیغ به مساجد مشخص شده اعزام می شوند.



وی گفت : در شهرستان 162 مسجد وجود دارد که در ایام ماه مبارک رمضان نماز های ظهر و مغرب به صورت جماعت همراه با سخنرانی مبلغین دینی برگزار می شود که سازمان تبلیغات بیش از 100 روحانی را به مساجد اعزام می کند.



امیری با بیان اینکه ، سازمان تبلیغات مراسمات قرآنی و فرهنگی را در ماه رمضان در مساجد شهرستان در نظر گرفته است افزود : تدریس قران توسط 5 موسسه قرآنی و برگزاری مراسان انس با قرآن در روستاها ز جمله برنامه های سازمان تبلیغات در ماه مبارک رمضان است.



امیری برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی را در مسیر تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، توسعه و تبیین فرهنگ دینی جامعه مهم دانست و تصریح کرد: همایش تجلیل از فعالان قرآنی در دهه دوم ماه مبارک رمضان در برگزار می شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان