به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، خسرو صادقی، قائم مقام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گیلان در جلسه بررسی راهکارهای رفع موانع تولید و مشکلات کارخانجات مشغول به کار در سطح شهرستان که عصر روز گذشته( 13 مرداد) در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود برگزار شد، گفت: امروز کار تولید کار سخت و دشواری است و فضایی که ایجاد شده نیز در جهت رفع موانع  و مشکلات است.



 



وی با ابراز خرسندی از برگزاری چنین جلساتی در شهرستان، افزود: مسئولین در چنین جلساتی بیشتر با مشکلات درگیر و درصدد رفع آنها و بهبود فضای کسب و کار خواهند بود.



 



صادقی با بیان اینکه نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش تامین اجتماعی است، خاطرنشان کرد: اگر کارفرمایان آسیب ببیند به تبع آن تامین اجتماعی هم آسیب خواهد دید.



 



قائم مقام مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گیلان با تاکید بر اینکه همه ما باید قدم هایی در راستای حمایت از تولید برداریم، اذعان کرد: کارفرمایانی که مشکل دارند توسط یکی از ارگان های حاکمیتی(استانداری یا فرمانداری)، واحد صنعت، معدن و تجارت به بانک ها معرفی شوند.



 



وی ادامه داد: از حق بیمه 30 درصد، هفت درصد سهم کارگر و مابقی سهم کارفرماست.



 



حسین حقیقی، مدیر کل امور مالیاتی گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه در جهت رفع موانع تولید و حمایت از تولید گام هایی برداشته شد، گفت: تا حد توان و در چارچوب قوانین مشکلات را حل و فصل می کنیم.



 



وی با بیان اینکه کارگروه رفع موانع تولید در استان به مدت دو سال در حال فعالیت است، تصریح کرد: راهکارهایی برای حمایت از تولید و رفع موانع اجرایی و بحث حذف ارزش افزوده نیز نیاز به زمان دارد.



 



مدیر کل امور مالیاتی گیلان ادامه داد: در سال گذشته از 38 مورد پرونده، 36 مورد آن به صورت صد درصد اقدام شد.



 



سید رضا جوادپور، فرماندار لنگرود نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه شرایط امروز، شرایط بهتری است، گفت: دولت به دنبال کمک به تولید و حمایت از تولید کننده است.



 



وی با اشاره به اینکه استان گیلان مبتکر کارگروه رفع موانع تولید در کشور است، افزود: شیوه کار ما کسب رضایت حداکثری  و بهبود فضای کسب و کار در جامعه است.



 



فرماندار لنگرود از فعال بودن چهار هزار هکتار باغات چای و افزایش سطح تولید چای در شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در حوزه چای در شهرستان اقدامات خوبی انجام شد و کل استان و نمایندگان و سازمان های امنیتی و اطلاعاتی به شدت جلوی چای سنواتی را گرفتند.



 



 



پایان پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان