به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر،به مناسبت 17مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار و اینکه این روز با خون نگاشته شده است، باید بگوییم؛ جامعه خبرنگاران جامعه ای است که برای رسالت آن خون داده شده، پس این جامعه ذاتا مسئول و به سرزمین و آرمان های خود وفادار است.

به گزارش تابناک گیلان، جامعه رسانه ای، جامعه نجیبی است. اهالی خبر آنقدر نجابت دارند که با سیلی صورت خود را قرمز نگاه دارند و با نداری ها و به حرمت مشکلات مردم، حیا کنند و دست به قلم برای بیان مشکلات خود نبرند تا پیشاهنگ حل مشکلات مردم باشند؛ اما این دلیل نمی شود که مشکلات آن ها همچنان انباشته بماند.



این جامعه مطابق مستندات موجود جزو محروم ترین قشر جامعه چه در حوزه مسکن و بیمه و چه در حوزه حقوق اجتماعی است، لذا انتظار می رود مسئولان مربوطه به ویژه وزارت فرهنگ از طریق لایحه جامع رسانه ها، اولا؛ برای احیای منزلت و جایگاه اجتماعی خبرنگاران، ثانیا؛ تضمین حقوق لازم برای صیانت از وظایف خبرنگاری، ثالثا؛ به رسمیت شناختن صنوف و واگذاری وظایف تولیتی در حوزه رسانه ها به صنوف مربوطه، اقدام عاجل به عمل بیاورد.





موارد ذکر شده گوشه ای از رنجنامه محمدعلی وکیلی ، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی است که خطاب به مسئولین اجرایی و قضایی نوشته است و خواستار توجه خاص مسئولین به این قشر مظلوم شده است ؛ این درحالی است ک مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود که درباره همه چیز صحبت می کند و توصیه می دهد ، تاکنون اقدام موثری برای رسانه های لنگرودی و مدیران شهرستانی گویا نداشته است که در چنین ایامی ، از یک رسانه ملی ، که تاکنون با انتقادات سازنده خود در فضای استان ، به اعتلاء و آگاهی مردم و مسئولین انجامیده است ، شکایت نکنند!





گفتنی است یک روز مانده به روز خبرنگار ، شکایت شورای شهر لنگرود از این رسانه که مدتی است با مطالب خود وجدان آگاه و خفته برخی از مدیران استان و شهرستان را بیدار کرده است علنی شد.



شکایتی که طی روزهای اینده اگر به سرانجام مطلوب نرسد ، ابعاد گسترده ای از آنچه در 3 سال گذشته در این مجموعه گذشته است و ماجرای جذب غیرمتعارف بستگان برخی از اعضای شورای شهر که امروز تنها 2 عضو به عواطف و مطالبات مردم بی توجه بوده اند ؛ خواهیم پرداخت.
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : گلباغی

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان