به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر،حجت الاسلام و المسلمین علیرضا محیطی، امام جمعه کومله در حاشیه دیدار جمعی از خبرنگاران فعال شهرستان لنگرود که به مناسبت روز خبرنگار در دفتر ایشان برگزار شد، گفت: خبرنگاران مومن و متقی باید صداقت را رسالت اصلی خود قرار دهند.



 



وی با اشاره به اینکه دستگاه های جبار و ستمگر در دنیا به سرعت اطلاعات را پخش می کنند، تصریح کرد: خبرنگاران باید به دنبال تبین هم باشند و در مورد خبرها تحقیق و با صداقت رویدادها را منعکس کنند.



 



حجت الاسلام محیطی، صداقت و امانت را از مهم ترین رسالت های خبرنگاران عنوان و اذعان کرد: یک انسان امانت دار به اسرار خیانت نمی کند و در مواقعی که فاش شدن اسرار موجب فتنه و آشوب و آسیب به نظام شود باید امانت داری را رعایت کند.



 



امام جمعه کومله ادامه داد: هر چیزی به هر قیمتی شفاف سازی نشود که در این صورت به ضرر جامعه و مردم تمام می شود  و همه تلاش ها  باید در راستای حفظ نظام باشد.



 



حجت الاسلام محیطی با تاکید بر اینکه مسئولان با خبرنگاران همکاری کنند، افزود: بنده به نوبه خود با خبرنگاران  در هر زمینه ای همکاری می کنم و معتقد هستم که خبر رسانی دارای اهمیت بسزایی در جامعه است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان